بازدید 3648

انهدام باند سارقان مسلح مامورنما در شوش

کد خبر: ۹۱۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۰ 14 August 2019
فرمانده انتظامی استان خوزستان از انهدام و دستگیری باند سارقان مسلح مامورنما با ۱۵ فقره سرقت در شهرستان شوش خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شوش با کار اطلاعاتی ویژه باند ۴ نفره سارقان مسلح و سابقه دار که با پوشش ماموران نظامی در محور‌های مواصلاتی شهرستان شوش از مردم بخصوص کارگران در حال تردد سرقت می‌کردند شناسایی و دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه این باند سارقان مسلح در سرقت اخیر خود با تیراندازی ۲ مالباخته را مجروح کرده بودند، تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی محل اختفاء آنان را شناسایی، پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

عباس زاده بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال سرقتی از قبیل: ۵ دستگاه تلفن همراه، ۲ دستگاه موتورسیکلت و همچنین البسه نظامی مورد استفاده در سرقت‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به هشت فقره سرقت مسلحانه و ۷ فقره سرقت بعنف طی سه ماه اخیر اعتراف کردند، اظهار داشت: تحقیقات جهت کشف سایر جرایم احتمالی در دستور کار پلیس قرار دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر