بازدید 17548

آقای داورزنی! با پسر اسنپ سوارت خوش باش!

شنیدن برخی حرف ها و اظهار نظرهای مسولین کشور جز غم و غصه و عصبانیت چیزی برای مردم این سرزمین ندارد.
کد خبر: ۹۱۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶ 10 August 2019

به گزارش «تابناک»، فریدون حسن، سردبیر بخش ورزشی روزنامه جوان در یادداشتی نوشت: شنیدن برخی حرف ها و اظهار نظرهای مسولین کشور جز غم و غصه و عصبانیت چیزی برای مردم این سرزمین ندارد. حرف هایی که با خنده و قیافه های حق بجانب و وقیحانه از سوی مسولان و آقازاده یشان زده می شود تا نمک باشد روی زخم دل مردم شهید داده ای که این روزها از بابت سوء مدیریت همین آقایان پرمدعا، در بدترین اوضاع اقتصادی بسر می برند. مردمی که پای این نظام و برای استقرار آن جوانهای دسته گلشان را تقدیم کردند. جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و جانباز شدند اما نه برای خودشان حقی قائل شدند نه گذاشتند که بچه هایشان با سوء استفاده از این مجاهدت ها، پورشه سوار شوند و اقامت آمریکا بگیرند و با گل پسری ایرانی یا خانواده ای شهید پرور! در امریکا وصلت کنند.

حرف های محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در رسانه ملی درد آور بود. با شنیدن این حرف ها حالا می توان راحت تر نتیجه گرفت که چگونه این همه فساد در ورزش کشور وجود دارد. حرف این است که چگونه یک مسئول بلند پایه که ادعای حضور در دوران شکوهمند دفاع مقدس را دارد و مردم را به ضدیت با آمریکا و مبارزه با استکبار جهانی دعوت می کند، همزمان با وقاحت تمام از حضور فرزندش در ماساچوست می گوید و از گل پسر ایرانی که با او ازدواج کرده!

پیش از همین عملیات مرصاد که آقای داورزنی مدعی حضور در آن هستند که حتما حضور داشته اند، جوانان دسته گلی از این دیار توسط جنایتکارترین گروهک تروریستی جهان که اتفاقا کشور محل سکونت فرزند و داماد آقای داورزنی حامی شماره یک آنهاست، زنده زنده سوزانده و مثله شدند اما ایستادند تا ایران اسلامی سربلند بماند و جالب توجه جناب داورزنی که نه بابت این جانفشانی ها پولی گرفتند، نه پست و مسندی و نه اقامتی در ینگه دنیا. همین حالا فرزند شهیدی از شهدای عملیات مرصاد را می شناسم که شرافتمندانه در بخش تولید کشور کارگری می کند و با افتخار در یکی از جنوبی ترین نقاط پایتخت زندگی می کند و البته همه خوب می دانیم که از این دست فرزندان و خانواده های شهدا و جانباز کم نداریم. اینها هنوز هم به کاری که کردند افتخار می کنند و با عزت و اقتدار می گویند که باز هم حاضرند در این راه از جان و مالشان بگذرند اما ...

اما حرف های داورزنی و امثال او تیری است زهرآگین بر قلب این مردم؛ بر قلب خانواده های شهدا؛ بر دل پر غصه فرزند شهیدی که شاید حتی پدر را ندیده باشد. حرف های داورزنی و بقیه مسئولانی که با افتخار از حضور و اقامت فرزندانشان در امریکا و انگلستان می گویند، دردآور است؛ فرزندانی که با رانت آنها هر بلایی که دلشان خواسته، طی این چند دهه گذشته بر سر مردم آورده اند. به راستی که این حرف ها از تیر و بمب و موشک بعثی ها و آمریکایی‌ها دردناکتر است. حرف هایی که متاسفانه با افتخار هم پخش می شود و باز هم با تاسف اینقدر تکرار می شود که قبح آن نیز در حال فراموشی است و این آقایان دیگر بدون ابا از چیزی از رانت خواریها و سوء استفاده ها و وقاحت خود و فرزندانشان حرف می زنند.

این روزها، روز خبرنگار است و رسالت قلم به ما حکم میکند که از این همه خودبزرگ بینی و این همه فساد حاکم بر ورزش بگوییم؛ از ورزشی که مسولان ارشدش اینگونه مایه عذاب و عصبانیت مردم هستند و اینگونه بر سر این مردم مظلوم منت می گذارند که ما چه کردیم و با وقاحت خاص خودشان، رانت خواری فرزندانشان را حاصل زحمات و تلاشهای خودشان قلمداد می کنند.

و کلام آخر اینکه جناب داورزنی حداقل اگر دردی از ورزش کشور دوا نمی کنید و ثمره ای برای مردم رنج کشیده کشور ندارید، حداقل با حرف هایتان و به رخ کشیدن پورشه سواری و اقامت فرزندانتان در ینگه دنیا که رفاه آنها به زعم شما حاصل تلاش خود آنهاست، مایه عذاب مردم نباشید. بروید با فرزندانتان خوش باشید که این مردم از شما و امثال شما نه توقع جنگیدن دارند و نه خدمتی که منت آن را سرشان بگذارید. حداقل با حرفهایتان باورهای مردم را خدشه دار نکنید. این شاید کمترین کاری باشد که می توانید بکنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۶۲
انتشار یافته: ۳۶
"حرف هایی که با خنده و قیافه های حق بجانب و وقیحانه از سوی مسولان و آقازاده یشان زده می شود تا نمک باشد روی زخم دل مردم شهید داده ای که این روزها از بابت سوء مدیریت همین آقایان پرمدعا، در بدترین اوضاع اقتصادی بسر می برند. "
آخه چیکار باید کرد با اینها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از این قبیل مسئولین محترم بسیاررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر زیاد هستن.....
گر حکم شود که...........................در شهر هر آنچه هست گیرند!!!!!!!!!!!
بزرگان مسئول مملکتی که در نهایت روشنفکری بیان میفرمایند که خوب هر کس هر جور که بخواهد میتواند زندگی کند............. بیان تو خیابونا یه دوری بزنن و ببینن چگونه با مردم به جهت بعضی مسائل و حداقلها برخورد توهین آمیز و فیزیکی و ........... انجام میشه....!!!!
بخند جانممممممممممممممممممممم.....تو نخندی کی بخنده؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اقای دوارزنی میفرماید پسرم از هر بانک ۳۰الی۴۰میلیون وام گرفته و خونه ۱۲۰الی ۱۳۰متری خرید اگر همین حرف غلط هم درست باشد ما ۲میلیون هم نمیتونیم از بانک وام بگیرم چه رسد به مبالغ فوق اونم که اقای مدیر درست نگفتن. متاسفم برای همهمون
راستی گفتی گل پسر ایرانی از خانواده شهید پرور یکی دیگه یادم افتاد که اونم یه داماد گل پسر داره تازه از نوع متدین و شهید پرور آمریکایی ! امیدوارم همه رو دیده باشید
بفرماييد كدوم هاتون فرزند خارج نشين نداريد ؟!
حق ما مردم چنین مسئولانی است چون بواقع خودمون اینها رو میخوایم. اگر نمیخواستیم الان هیچکدوم نبودن
این مسئولین انقلابی را کی انتخاب کرده؟! مگه همه از صدها فیلتر اطلاعاتی رد نمیشن ؟!
مردم برای چی انقلاب کردن؟!
متاسفم برای خودمون! برای خودمون که شرمنده زن و بچه هامون هستیم . برای خودمون که یک روز خوش توی این کشور نداشتیم تا جنگ بود موشک و بمب باروناش واسه ما بود بعد از جنگ هم غصه خوردن به خاطر دزدی و اختلاس و ...... مسئولین این مملکت .
بازهم داورزنی آدم خوبی است و کاری میکند و انصافا" در والیبال و وزارت ورزش خوب کار کرده است.
ولی افرادی هستند که فقط و فقط و فقط برای خوردن و بالا کشیدن پول بیت المال خود را در به ادارات و وزارت خانه ها دوخته اند و آی میخرند آی می چاپند آی هپلو هپو میکنند.
کشور افتاده دست تزویر کاران و بس
انتظار داريد فرزند اين حضرات مثل شهيد حججي شود زهي خيال باطل از كوزه برون همان تراود كه در اوست .
ار تابناک درخواست دارم ، لیستی از نام مسولان و مدیرانی که خود و یا فرزندانشان در خارج بوده و یا هستند، تهیه کنید. چون حق مردم است که مسئولین خود را بهتر بشناسند .
بابا هرکدام از این مسئولین که فرزندانشان در خارج است بخاطرحفظ اعتماد به نظام باید از کار برکنار بشن
باز میان این همه مسئول و اقا زاده ای که درخارج دارند داور زنی خیلی خیلی مرد بود که امد و با صراحت گفت !!
واقعا عجیبه
فرزندان تمام مسئولان ارشد این مملکت نخبه هستند و همه شان در امریکا و اروپا در حال تحصیل و کار و اقامت می باشند. واقعا جالبه این میزان از ژن نخبگی!
مرحبا
به قول شاعر:
یا رب روا مدار...........معتبر شود گر معتبر شود رخدا بی خبر شود
خبرنگاران محترم
این حضرات سالها هست که به ما میخندن! به سادگی و حماقت ما! به اینکه هنوز هم خوابیم!
متاسفانه این نوع رفتار خودبرتربینانه و بدتر از آن، وقاحت در پاسخگویی به پرسشهای ملت درباره رانتخواری و دورویی بسیاری از مسوولان و خانواده های ایشان بسیار رایج شده. اینها شوخی نمی کنند و متاسفانه واقعیت تلخ این است که سالها رانتخواری و پاسخگو نبودن حس ژن برتر (!) بودن را در وجود اینها کاملاً نهادینه کرده. و همین حس و رفتارهای ناشی از أن تیشه ای است بر ریشه! عاقلان دانند.
نویسنده عزیز حرف هایت خوب بود و دلنشین چون حرف دل مردم بود. شما خودت حقیقتا چقدر حقایق و اخبار را همچنانکه هست منعکس می کنید؟ گزارش سفارشی نمی سازید؟ باب میل عده ای خاص صحبت نمی کنید؟ جایی که لازم است حق را می گویید و تسلیم زور نمی شوید و ترس از بخطر افتادن منافع خود ندارید؟ البته خدای نکرده شما را متهم نمی کنم. اما بسیاری از خبرنگاران و گزارشگران را می بینم!!!
خدایا آن کن با این جماعت که باید بکنی الهی آمین .به احترام شهدای انقلاب و جنگ و مدافعان حرام صلوات بر محمد و آل محمد (ص)
احسنت
هر چه میخواهید بگویید و بنویسید کی از رو میره سنگ پای قزوینند و به ریش این ملت میخندند.
از اینا زیادن! ریا قسمتی از زندگی مسئولا شده!
همه‌ تون مثل همید
خودشون هم اگخ خدای نکرده دیگه نتونند در پست های مهم و کلیدی خدمت کنند می ریند پیش داماد گل و دخترشون
واقعا چه وقیحانه در رسانه ملی به مردم دورغ می گویند. آقازاده پورشه سوار دنبال سی ، چهل میلیون وام بانکی عجبا
تا الجا که ما دیدهایم ومیدانیم تقریبا همه مسئولان این کشور که شما از انان به نیکی یاد نمیکنید همه گزینش شده شما اقایان هستند چرا که اصلا ملاک اول انتخاب مسئولیت شایستگی افراد نیست وتا این ملاکها برای مسئولیتها هست وضع این مملکت ومردم بهتر از این نخواهد شد
اگر فرزنش با پول مستقیم ایشون فرستاده شده باید برکنار شود و اگر هم ان دخترش شخصا خودش و بدون کمک ایشون رفته ایشون مسوول نیست
از مدیران موفق کشور هستند ولی دلیل نمی شود هر کاری می کند مبنای درست باشد
این همان حکومت علی وار است که از آن دم می زنیم!جایی که عوض اینکه مسیولینش خود را همرنگ جماعت کنند بر عرش سوارند و فخرفروشی می کنند.
ابن بزرگوار همچنین فرمودند که «اعتقادی ندارم به حضور بانوان در لیگ برتر»

نه اینکه مثلا بگن قانون اجازه نمی‌‌ده‌ها، نه؛ فقط فرمودن که اعتقادی ندارن و نیمی از جامعه برحسب اعتقاد ایشون باید قید حضور در ورزشگاه‌ و بزنن

اما وقتی پای دخترشون و زندگی در آمریکا میاد وسط از«حقوق شهروندی» صحبت می‌کنن
یک عده جوون و بچه سال رو مثل گوشت قربانی انداختن جلو که امثال این شکم هاشون گنده تر بشه و بیشتر واسه نوه و نتیجه هاشون مال و اموال بزارن
شماها که مرگ بر امریکا میگید چرا بچه هاتون رو میفرستید امریکا
آقای ترامپ ما از شما درخواست داریم اقا زاده و خانم زاده های اینها رو از کشورتون با اردنگی بیرون بندازین
افرین دمت گرم . خیلی زیبا بود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر