بازدید 31608

بازیگر معروف با چهره استتارشده سرمزار شهدا می‌رود

کد خبر: ۹۱۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ 09 August 2019

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: الان ده سال است که لحظه سال تحویل با افتخار بر سر مزار شهدا هستم.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون که هم اکنون دو فیلم در حال اکران در سینما دارد در گفتگویی خواندنی حرف‌های جالبی زده است. او در این گفتگو می‌گوید: یک مثال جالبی هم هست می‌گویند صدقه هم می‌خواهی بدهی یک بخش آن باید در خفا باشد و یک بخش آن باید معلوم شود که افراد بعد از تو آنرا یاد بگیرند. امیدوارم این حرفایی که امروز می‌زنم جدای از کاراکتر کمدی من باشد، واقعا تاثیر خودش را بر نسل بعدی بگذارد.

بازیگر سریال زوج یا فرد در ادامه گفت: من همه مشکلات را به عنوان هنرمند قبول دارم و خود من مشکل دارم. بیاییم کلی بینی را کنار بگذاریم. من از اقصی نقاط تهران رفیق دارم، از جوادیه تا نیاوران. همه مشاغل برایم قابل احترام هستند، حتی اقلیت‌های مذهبی. دوستانی داشتم که برای من قابل احترام هستند، کسانی که در همین جنگ‌هایی که اخیرا در سوریه و عراق رخ داد و به عنوان دوستان من رفتند شرکت کردند و جنگیدند. همه ما شیعه هستیم اعتقادات مذهبی‌امان مهم است، اما در این بحث من کاری به اعتقادات مذهبی ندارم. کار به این دارم که این افراد بدون چشم داشتی و اینکه بخواهند پولی بگیرند رفتند و جنگیدند که دشمن نزدیک مرز‌های ما نباشد. اصلا مباحث اعتقادی و میهنی را فراموش کنید. یک جایی در دنیا دارند به شدت وحشی‌گری می‌کنند، قطعا یک سری از انسان‌ها باید بروند و کمک کنند، چند تا از افراد با افتخار دوستان من بودند، بدون که بخواهند امتیازی بگیرند و حتی به این چیز‌ها فکر نمی‌کردند.

از مردم خواهش می‌کنم که مردم بیشتر به این موضوع دقت کنند، به جای کلی بینی. مسئله‌ای که دوست نداشتم راجع به آن صحبت کنم و دوست داشتم در خفا بماند احترام به همین آدم‌هاست.

ولی یکسری دوستان من یادآور افرادی هستند که ما الان به آن‌ها افتخار می‌کنیم و الان داریم با افتخار زندگی می‌کنیم. یادآور آدم‌هایی هستند که هشت سال رفتند به خاطر مملکت ما جنگیدند.

برای من این آدم‌ها خیلی قابل احترام‌اند، به من گفتید که چرا یک مواقعی به بهشت زهرا می‌روم. من سعی می‌کنم در مزار شهدا دیده نشوم، اما دوست دارم به شهدا احترام بذارم، آن‌ها معلمان من هستند. من حتی زمانی که به بهشت زهرا سرخاک شهدا می‌روم، سعی می‌کنم مرا نشناسند، چون من یک کاراکتر کمدی دارم. بین مردم به عنوان یک کمدین جا افتادم، خدای نکرده دوست ندارم چهره کمدی من ارزش شهدا را زیر سوال ببرد، ارزش کسانی که همیشه پرچمشان بالاست.

برای همین همیشه استتار شده یا به صورت خیلی مخفیانه بر سر مزار شهدا حاضر می‌شوم. این مسئله را یکبار می‌گویم و دیگر در مورد آن مصاحبه نخواهم کرد. حضور من بر سر مزار شهدا اعتقاد دلی من است. من شهدا رو دوست دارم و مثل معلمانی هستند که تو می‌روی درسشان را تکرار و مرور می‌کنی. مادر شهیدی مرا دید و گفت: هر چی از شهدا بخواهی، به تو خواهند داد. من پاسخ دادم که تورو خدا این حرف را نزنید. این افراد به ما همه چیز داده‌اند که ایستادیم صحیح و سلامت کارمان را انجام می‌دهیم. من موقع گرفتاری بر سر مزار شهدا نمی‌آیم که چیزی از شهدا بخواهم، اتفاقا زمان خوشحالیم بر سر مزار شهدا حاضر می‌شوم. الان ده سال است که لحظه سال تحویل با افتخار بر سر مزار شهدا هستم. برای من مثل داداشای گل بودند هم مثل عموهایم دوستشان داشتم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴۷
منظور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
منظورش این بود که اگر حقیقتا یک ایرانی هستی فارغ از تمام اعتقادات مذهبی و ملاحظات حذبی و جناحی، موجودیت فعلی خودت را مدیون شهدا هستی این که راست راست راه می روی و بغل گوشت سفیر گلوله نمی پیچد مدیون خون شهدا هستی این که هنوز اسم خرمشهر.
خرمشهر است مدیون خون شهدا هستی
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
اینکه آهای مردم
قدر امنیت تان را بدانید
حتی اگر خیلی هم در فقر بسر ببریم
هیچ چیز امنیت نمی شود
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
خب معلومه ، منظور استفاده از موقعیت ، واسه خودنمایی و پز دادن
الهام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
منظور ایشون از فهم شما خارج است...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
که من می رم. ولی دنبالم نگردین. چون پیدام نمی کنین!
نمی ره احتمالا...اگه واقعا می رفت نمی گفت.
اگر اين بازيگر محترم و با احساس تخواسته ديده بشه و شناخته بشه چرا بايد يك دفعه از يك شبكه اي مانند تابناك رفتن ايشون سرخاك شهداي معظم اشكار بشه.
آقای یوسف عزیز همه چیز را به ما و شهدا خداوند داده نه شهدا...شهدا خودشان روزی خور خداوند هستند...
چه نگاه و مرام زیبایی، آفرین به این معرفت و ادب.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
اشتباها منفی شد!
دمت گرم
خیلی مردی آقا یوسف خیلی مرد همیشه سالم و سلامت باشی
من موندم و اینهمه تواضعععع
می ترسه مردم فحشش بدن بگن مزدوره ....
آفرین به این جوانمرد با دید زیبایش به شهدا و نگاه ویژه ای که به این عزیزان از جان گذشته وطن داره.خدا عاقبت به خیرت کنه .
واقعا مردی و با درک و فرهنگ، کاش دیگران هم یاد بگیرند
منظورش این بود که از هر جا دلتون پره بر سر شهدا که دستشون از دنیا کوتاه شده خالی نکنید ماها باید خودمون رو اصلاح کنیم تنها راه پیشرفت مملکت عزیزمون همینه
ان شای الله همیشه سالم و سلامت باشی، قدر این کارت را میدانیم
بعضی جریان ها شهدا رو هم مصادره کردند فردا پس فردا یک حرکت به اصطلاح زد ارزشی از آقای یوسفی ببینند ببین عمو کیهان چجوری رو سرش آوار میشود
احسنت به آقا یوسف .کاشکی هممون قدر دان شهدا بودیم
دمت گرم سالار
آفرین به غیرتت
خیلی خیلی آقااایی
سلام اقا یوسف انشا الله دعای شهدای بزرگوار بدرقه راهتان
آفرين
دکانی جدید
کاش برخی مسئولین از شهدا خجالت بکشند و معنی این جمله را بفهمند که آقای تیموری گفتند ما هرچه داریم از ایثار و فداکاری شهدایمان است.
باهاشون برخورد داشتم . حتی در مقابل مردم هم تواضع دارند . درود بر شرفت
سلام آقا و مرد باانسانیت خدا کنه همکارای خانم عزیزتون کمی یاد شهدا بودن و اینجوری از امنیتی که اون براشون بوجود اوردن سو استفاده نکنن و اینقد کشف حجاب نکنن.
در تمام اقشار ايراني از جنوب شهري تا بالا شهري و از فقير و غني و نديدم يك ايراني عاشق شهدا نباشد .
زن تایلندی فلیپینی ت پس چی هست ؟!!!
آفرين
یعنی به نظر شما این تظاهر نسیت ؟!!!!!! اگر مخفی می روی چرا الان می گی ؟!!!! پس معلوم است کارتو حتما ریا است که الان اعلام می کنی وگرنه خیلی ها در پنهان برای دل خودشان از اینکارها می کنند و دم نمی زنند ولی وقتی برزبان جاری اش کردی نه تنها اجری نداره که بیشتر جبنه ریاکارانه و ... پیدا می کند
بابا بیائید کمی کمی جدی تر باشیم
چرا مسائل خصوصی فکری خودتان را در صفحات روزنامه ها جار می زنید بعد می گید محرمانه است و ....
وجدان و انسانیت و .... کجا رفته
مردم و نسل جدید ما از کی و چی یاد بگیرند
الان مطرح کردن در سایت معنی انجام کار در خفا می دهد؟!یامعنی پز دادن و خود را جور دیگزی جلوه دادن
آفرین به غیرتت
این منفیایعنی چی .خب ادم.....طرف واسه تو امثال من کشته شده واسه کشورش حالا تو طلبم داری.انصافم خوب چیزیه.کاریم به این مسولین ندارم
معلومه خوب راه و رسمشو یاد گرفتی حضرت آقای تیموری
آفرین
خوب که چی ؟
همه بر سر مزار در گذشتگان خود میرن. این ی سنته یاهوووو
سلام و ادب
احسنت به این همه دقت نظر
خدای از هر گونه سلیقه ی سیاسی که داریم و حتی اگر مخالف خیلی افراد جریان ها یا حتی نظام هم که باشیم به عنوان یک ایرانی همیشه مدیون افرادی هستیم که برای دفاع از میهن در برابر یک دیوانه به نام صدام جانشان را از دست دادند و شهید راه وطن شدند. باید همواره به احترام این عزیزان ایستاد و کلاه از سر برداشت.
از ته دل بود. چون به دل نشست.
حاجی تو که الآن برملا کردی؟
قرار نیست هرکی فیلم طنز بازی کرد دیگه کسی اونو جدی نگیره
ایشان یه بار میگه من کمدین هستم بنابراین توی این کشور خودم و از طرف دخترها جدی گرفته نمیشم پس مجبور شدم برم با یه خارجی ازدواج کنم که منو جدی بگیره
یه بار میگه من کمدین هستم بنابراین اگه برم مزار شهدا ، شان اونا پایین میاد
نه این طور نیست ایشان یا خودشون رو خیلی طناز و کمدین می دانند یا بطور کلی در زندگی حقیقی شون شخصیت عادی و جدی ندارند بنابراین از طرف کسی پذیرفته نمیشن وگرنه امثال آقای مدیری ، ماهی صفت و خیلی دیگه از طنزپردازان چطور باید زندگی کنند
اونا داداشت بودن حالا همرزما و فرزندان سهمیه ای شون رفقات هستند؟؟!!آچونکه تقریبا همگیشون مقامات مدیران و مسئولان نظامند. آخه، خودیهای انقلاب، ماندگاران همان داداشای شهید هستند.
اگه مخفیانه بود چرا اعلام میکنی
همین مونده بود امثال تو بیان از شهیدا
سو استفاده کنن
دمت گرم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر