بازدید 4807
۲

تجمع اعتراضی علیه سیاست‌های نژادپرستانه ترامپ

کد خبر: ۹۱۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸ 08 August 2019

رئیس جمهور آمریکا در دیدار با مجروحان تیراندازی‌های اخیر در ایالت اوهایو با گردهمایی معترضانی روبرو شد که او را عامل تشدید تنشهای نژادپرستانه در آمریکا می دانند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در شهر دیتون ایالت اوهایو با مجروحان دو حادثه تیراندازی اخیر دیدار کرد.

همزمان با این دیدار، گروهی از معترضان با سر دادن شعارهایی همچون «کاری بکن!» و «تو مقصر هستی» ترامپ را متهم کردند که با لفاظی های ضد مهاجرتی و نژادپرستانه خود به تنشها در این کشور دامن می زند.

این معترضان در محوطه بیرونی بیمارستانی که ترامپ در حال بازدید از آن بود، با حمل پلاکاردهایی همچون همچون «جلوی این ترس و وحشت را بگیر» و «نفرت در اینجا پذیرفته نیست» اعتراضات خود را اعلام کردند.

این در حالی است که «استفانی گریشام» سخنگوی کاخ سفید در یک پیام توئیتری گفت که ترامپ در اتاقهای بیمارستان با بیماران دیدار و از کارکنان بخش درمانی به خاطر خدماتشان قدردانی کرد.

گفتنی است که ترامپ پس از سفر به اوهایو، از شهر ال پاسو در ایالت تگزاس دیدار خواهد کرد؛ شهری که شنبه گذشته شاهد تیراندازی یک مرد مسلح ۲۱ ساله در داخل یک فروشگاه والمارت بود که به کشته شدن ۲۲ نفر انجامید.

شایان ذکر است که قتل عام های مکرر با اسلحه در آمریکا بار دیگر بحث ملی در خصوص مالکیت اسلحه را مطرح کرده است. با این وجود، ترامپ همچنان بر اتخاذ تدابیر سختگیرانه تر در روند کنترل سوابق برای خریداران اسلحه پافشاری می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خوش بحالشون حداقل میتونن اعتراض کنن!!!؟؟؟
خوش به حالشون که به این راحتی بدون مزاحمت میتونن اعتراض کنند.درضمن آیا تجمع 10-20نفرارزش گزارش راداردکه یک خبرنگار وبخش های مختلف خبری وقت خودشان را صرف آن کنند.اصلا تجمع این تعداداعتراض محسوب میشود.ازکاه کوه نسازیم!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار