بازدید 8446

مشکلات اجاره ویلا و سوئیت به صورت سنتی

کد خبر: ۹۱۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸ 05 August 2019

اجاره ویلا و اجاره سوئیت مبله به همین راحتی‌ها نیست. همیشه یک نفر هست که وقتی همه به فکر بستن چمدان‌هایشان یا مرتب کردن موهایشان یا شارژ کردن گوشی‌هایشان هستند، به فکر چیزهای مهم‌تر است.

اگر شما همان یک نفری باشید که نگران این چیزهاست، دائم دل‌شوره خواهید داشت. «نکنه برسیم و ببینیم همه‌چی داغونه و پولمون هم رفته باشه؟» . «نکنه سفر کوفتمون بشه.».

«شب قراره کجا بخوابیم؟» . «اون‌جا امنه؟». «می‌شه به طرف اعتماد کرد؟». «سرمون کلاه نره؟». «تخت‌خواب‌هاش کافیه؟ ملحفه‌ها تمیزه؟». «اگه دروغ گفته بود می‌تونم بیعانه رو پس بگیرم؟» .

موقعی‌ که این سوال‌ها از توی ذهنتان می‌گذرد، مجبورید لبخند بزنید و وانمود کنید که در کل سفر سرحالید، ولی واقعاً سرحال نیستید. وقتی همه به منظره‌های جاده خیره شده‌اند، شما نگران این هستید که: «چرا مالک ویلا جواب نمی‌ده؟ نکنه ویلاش رو به یکی دیگه داده باشه؟ نکنه پول اضافه‌تر بخواد؟»

مشکلات اجاره ویلا و سوئیت به صورت سنتی

ما همیشه برای سفر نقشه نمی‌کشیم. بعضی وقت‌ها سفر پیش می‌آید

بعضی سفرها دیگر این‌قدر فوری پیش می‌آیند که اصلاً نمی‌شود برنامه‌ریزی کرد. یکدفعه برایتان یک مصاحبه‌ی کاری در تهران پیش آمده. برای اجاره روزانه خانه در تهران (شهر به این شلوغی) واقعاً در یک روز چه کار می‌شود کرد؟

یکدفعه مجبورید به عیادت یکی از آشناها در بیمارستان بروید. اصلاً یکدفعه تصمیم گرفته‌اید بروید استادیوم آزادی و بازی تیم محبوبتان را از نزدیک ببینید. خب زمانی نمانده باید از چه کسی پرسید؟

باید برای اجاره آپارتمان مبله چه  کرد؟ دقیقاً در همین موقع‌ها رفیق گرمابه گلستان‌تان که به این‌جور چیزها وارد است، اصلاً جوابتان را نمی‌دهد. هر چقدر هم گوگل سرچ می‌کنید، هیچ چیز به درد بخوری پیدا نمی‌شود. نمی‌دانید باید به چه کسی اعتماد کرد...

مشکلات اجاره ویلا و سوئیت به صورت سنتی

برای اجاره ویلا و آپارتمان مبله نباید به واسطه‌های غیرقانونی اعتماد کرد

اگر فقط نیت‌تان تفریح کردن باشد، ممکن است همین ابتدای کار  بی‌خیال سفر شوید. ممکن است فکر کنید به دردسرش نمی‌ارزد. این تعطیلات هم در خانه می‌مانید یا نهایتاً یک مسافت کوتاهی می‌روید و برمی‌گردید.

یا ممکن است دلتان را به دریا بزنید ولی عاقبت یکی دو شب آواره شوید. یا مجبور شوید لحظه‌ی آخر با هزینه‌ی بالا به زحمت اتاقی نامناسب کرایه کنید.

قبلاً به این مساله پرداخته بودیم که اجاره ویلا و منازل مبله بهتر است یا هتل‌ و مسافرخانه. در هر صورت خیلی‌ها اجاره ویلا و منازل مبله را به هتل و مسافرخانه ترجیح می‌دهند.

منتهی برای اجاره روزانه خانه ، باید دلشان قرص باشد. باید خیال‌شان تخت تخت باشد تا راضی به سفر بشوند. باید تصویر جایی که می‌روند را از قبل دیده باشند، باید با خود مالک صحبت کرده باشند (نه با واسطه) و باید شرایطی وجود داشته باشد که در صورت بروز مشکل همه‌چیز به خوبی حل و فصل شود.

مشکلات اجاره ویلا و سوئیت به صورت سنتی

پینورست ؛ راه حل آنلاین اجاره روزانه ویلا و آپارتمان مبله

وبسایت پینورست   با خدماتی که به میزبان‌ها و مهمان‌ها ارائه می‌دهد، تبدیل به راه حلی آسان و به صرفه شده. 

در پینورست به راحتی می‌توانید بین آگهی‌های مختلف جستجو کنید، و با کمک تیم پشتیبانی با خیال راحت راهی سفر شوید. با پینورست کمتر هزینه می‌کنید و خدمات بیشتری دریافت می‌کنید.

با پینورست می‌توانید ویلاها را با چشم باز و از چندماه قبل‌تر رزرو کنید یا به صورت فوری دنبال اقامتگاهی برای همین امشب بگردید.

تا شما تایید نکنید که کلید واحد را گرفته‌اید و همه‌چیز طبق روال است، مبلغ واریزی به حساب میزبان نمی‌رود. با گارانتی پرداخت پینورست هم میزبان و هم مهمان دلشوره‌هایشان کم می‌شود.

حالا که دغدغه‌ای وجود ندارد می‌توانید نگاهی به نقشه‌ی ایران بیندازید و ببینید چقدر شهر هست که تا به حال بهشان سفر نکرده‌اید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر