بازدید 7128
سوژه

چرا کالدرون باید از ردشدن مایگا در تست پزشکی خوشحال باشد؟

تا دیروز گفته می شد شخص کالدرون روی جذب این مهاجم مالیایی اصرار دارد و این بازیکن انتخاب اجباری سرمربی است اما حالا برخی زمزمه ها مبنی بر علاقه کالدرون به خریدهای برزیلی به گوش می رسد که با اطلاعات قبلی در تناقض است.
کد خبر: ۹۱۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ 05 August 2019

باشگاه پرسپولیس با توجه به مشکلات مالی شدیدی که دارد گزینه‌های ارزان قیمتی را برای خرید گابریل کالدرون ترجیح می دهد تا خلاء خط حمله این تیم پر شود و مرد آرژانتینی هم راضی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، یکی از آن‌ گزینه های ارزان و احتمالا فاقد کیفیت همین مادیبو مایگا است که در یک سال اخیر تنها چند دقیقه به میدان رفته است و در نهایت هم او در تست پزشکی باشگاه پرسپولیس هم مردود شد اما نکته اینجاست که تا دیروز گفته می شد شخص کالدرون روی جذب این مهاجم مالیایی اصرار دارد و این بازیکن انتخاب اجباری سرمربی است اما حالا برخی زمزمه ها مبنی بر علاقه کالدرون به خریدهای برزیلی به گوش می رسد که با اطلاعات قبلی در تناقض است.

چرا کالدرون باید ردشدن مایگا در تست پزشکی خوشحال باشد؟

با وجود آنکه هواداران پرسپولیس از روند خرید یک مهاجم جدید خارجی حسابی کلافه شده اند، شنیده می شود که سرمربی این تیم از ردن شدن مادیبو در تست پزشکی خوشحال است چرا که این باعث می‌شود تا ایرج عرب هر چه سریع تر سراغ گزینه مورد علاقه کالدرون رود. این گمانه زنی به طرز واضحی با واقعیات هفته گذشته و قبل از پرواز این بازیکن به تهران در تناقض است.

برخی منابع خبری غیررسمی که نمی توان روی صحت اطلاعات و گفته های شان حساب باز کرد، معتقدند که سرمربی سرخ پوشان بعد از رد شدن مادبو تاکید کرد که گزینه نخست او برای تقویت خط حمله، بازیکن برزیلی است و باید دید که آیا در نهایت باشگاه پرسپولیس با درخواست او موافقت می‌کند و می‌تواند گزینه مورد علاقه این مربی را برای خط حمله جذب کند یا باید منتظر گزینه‌های عجیب دیگر و وقت کشی مدیران آماتور و غیرفوتبالی پرسپولیس بود.

در این میان تاخیر در آغاز لیگ نوزدهم به گفته خود کالدرون کالدرون، خبر خوبی برای پرسپولیس است، در غیر این صورت ممکن بود که مدافع عنوان قهرمانی به خاطر تقویت نشدن در خط حمله در هفته‌های آغازین به مشکل بخورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم