بازدید 4291

معرفی هشتگ شاد باشیم

کد خبر: ۹۱۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹ 04 August 2019

همایش سالیانه دیمارک (دیجیتال مارکتینگ)، پنجشنبه دهم مرداد ۹۸ با حضور مدیران کسب‌وکارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ و برندینگ به همراه دو پنل تخصصی تحت عنوان پنل اینفلوئنسرها و پنل کسب و کارهای موفق، به میزبانی مرکز سمینارهای کسب و کار ماهان در محل برگزاری همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش «تابناک» در این سمینار جناب آقای مهندس محمودی مدیرعامل شرکت تبلیغاتی فست کلیک با موضوع  بازاریابی ویروسی و تکنیک‌های بکارگیری آن بعنوان ابزار پوست اندازی بازاریابی در اقتصاد فوق رقابتی امروز سخنرانی کردند.

با توجه به مخاطبین خاص این همایش، محمودی سخنان خود را با بیان راهکارهای تبلیغات موثر و همچنین ارائه برترین ابزارها و تکنیک‌های تولید محتوای مناسب و نحوه مهندسی بازنشر آن با کمترین هزینه در شبکه‌های اجتماعی و فضای دیجیتال مارکتینگ کشور، تکمیل کرد.

وی در ادامه سخنرانی خود، به رونمای کمپین # شاد باشیم پرداخت و آن را برترین هشتگ مسئولیت اجتماعی خواند.

مدیرعامل فست کلیک با ابراز پر اهمیت بودن اثر اجتماع و شاد کردن فضای جامعه، حضار را به حمایت و استمرار این کمپین دعوت کرد.

گفتنی است؛ دیمارک بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین جشنواره سالیانه دیجیتال‌ مارکتینگ در ایران است که بر سه محور اصلی «استراتژی‌های برتر در دنیای دیجیتال»، «ابزارهای دیجیتال مارکتینگ» و«بازاریابی دیجیتال و D.I.M.C موفق »پایه‌گذاری شده است و مخاطبان آن مدیران بازاریابی وفعالان درحوزه  بازاریابی آنلاین است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل