بازدید 3990

دورتموندفصل را با شکست بایرن و فتح سوپرجام استارت زد

در نیمه دوم پاکو آلکاسر اسپانیایی خیلی زود گل اول تیمش را به ثمر رساند و در ادامه نوبت به جیدون سانچو انگلیسی رسید تا او نیز گل دوم تیمش را وارد دروازه نویر کند.
کد خبر: ۹۱۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸ 04 August 2019

زنبورهای آلمانی با برتری مقابل بایرن مونیخ، فاتح سوپرجام این کشور شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، در دیدار سوپر جام فوتبال آلمان، دو تیم بایرن مونیخ و دورتموند برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر زردپوشان آلمانی خاتمه یافت. بایرن مونیخ قهرمان لیگ و جام حذفی در حالی که دوگانه داخلی را به دست آورده بود برابر دورتموند نایب قهرمان لیگ قرار گرفت.در نیمه دوم پاکو آلکاسر اسپانیایی خیلی زود گل اول تیمش را به ثمر رساند و در ادامه نوبت به جیدون سانچو انگلیسی رسید تا او نیز گل دوم تیمش را وارد دروازه نویر کند.

شرح بازی
در همان دقیقه اول بازی، رویس از داخل باکس پنالتی اقدام به شوتزنی کرد و نویر توپ را دفع کرد. در دقیقه ۱۴، توپی به پشت مدافعان بایرن ارسال شد. نویر از دروازه خارج شده بود و آلکاسر توپ را به سمت دروازه بایرن شوت کرد. توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۲۰، ضربه گریرو را نویر دفع کرد. دو دقیقه بعد، کومان در موقعیت شوتزنی قرار گرفت، ولی توپ را هیتز مهار کرد. نیمه اول با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید.

دورتموندفصل را با شکست بایرن و فتح سوپرجام استارت زد

دورتموند در ابتدای نیمه دوم به گل رسید. بعد از گل، آن‌ها با روحیه بهتری بازی می‌کردند. بایرنی‌ها هم به بازی سرعت داده بودند تا گل تساوی را به ثمر برسانند. در دقیقه ۵۵، شوت ناگهانی گورتسکا را هیتز به کرنر فرستاد. در دقیقه ۵۸، سانتر کیمیش با ضربه سر کومان همراه شد. هیتز توپ را دفع کرد. مولر در ریباند می‌خواست گلزنی کند، اما آکانجی مانع شد. تیم میزبان گل دوم را هم وارد دروازه نویر کرد. بایرنی‌ها سعی می‌کردند بیشتر روی دروازه حریف فشار بیاورند، ولی خط دفاعی دورتموند عملکرد خیلی خوبی داشت و به خوبی مقاومت کرد. هیتز هم شب خوبی را پشت سر گذاشت و با واکنش‌های سریعش بازیکنان حریف را ناکام گذاشت. دورتموند در نهایت ۲-۰ برنده شد و سوپرجام آلمان را به دست آورد.

شرح گل‌ها
آلکاسر - ۴۸ (دورتموند): سانچو از سمت راست نفوذ کرد و توپ را به آلکاسر رساند. مهاجم زنبور‌ها هم با یک ضربه زمینی توپ را به گوشه دروازه نویر فرستاد.

سانچو - ۶۹ (دورتموند): یک ضدحمله سریع برای میزبان شکل گرفت. سانچو پا به توپ به سمت دروازه بایرن رفت. او در موقعیت تک به تک قرار گرفت و توپ را از میان پا‌های نویر به تور رساند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان