بازدید 5570

آمریکا «پدر سانسور» جهان است

کد خبر: ۹۱۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۲ 03 August 2019

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه توان دفاعی و دیپلماتیک کشور دو بال تامین امنیت و منافع ملی ذیل سیاست های رهبری معظم انقلاب است، گفت: اقدام آمریکا در تحریم ظریف نشان داد آنها به دروغ مدعی آزادی بیان هستند و در عمل پدر سانسور و فیلترینگ جهان هستند.

به گزارش «تابناک»، سردار غلامرضا جلالی در گفتگو با فارس در خصوص تحریم وزیر امورخارجه ایران از سوی دولت آمریکا، گفت: امروز آن عده ای که معتقد بودند هنوز هم می شود با آمریکایی ها مذاکره کرد، باید به این نتیجه برسند که اساسا آمریکا اعتقادی به مذاکره ندارد و درهای گفتگوی واقعی و به دور از فشار سیاسی-اقتصادی را بسته است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه این اقدام آمریکایی ها در واقع اثبات حقانیت راهبرد سیاسی-دفاعی کشور است، گفت: تحریم ظریف پایان ادعای دیپلماسی فریبنده بود که هدفی جز تحت فشار قرار دادن ایران نداشت.

وی با اشاره به اینکه هدف از تحریم ظریف، بایکوت کردن صدای جمهوری اسلامی در سطح جهان است، افزود: از روزی که دستگاه دیپلماسی ما الگوی انقلابی را در دستور کار خود قرار داده است منفور آمریکایی ها و محبوب قلب ملت های آزاده به ویژه در سطح منطقه شده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه ای کاش آنهایی که دم از دفاع آمریکا از آزادی بیان می زدند اقدام کاخ سفید در تحریم وزیر امور خارجه ایران را نیز در تاریخ ثبت کنند، گفت: آمریکا با این اقدام نشان داد پدر فیلترینگ و سانسور جهان است!

سردار جلالی با تاکید بر اینکه نیروهای دفاعی و توان دیپلماتیک کشور همه در ذیل سیاست های راهبردی مقام معظم رهبری و در راستای تامین منافع ملی است، افزود: رفتار به دور از عقلانیت و شأن دیپلماتیک آمریکایی ها نشان از پایان کارزار فشار سیاسی بر ایران دارد.

وی با این اینکه امروز معادلات در منطقه بر خلاف خواست استکبار و در راستای منافع ملت ها در پیش است، گفت: اگر به نصرت الهی ایمان داشته باشیم و پشت سر ولایت دست در دست هم دهیم پیروزی تاریخی ملت ایران بر استکبار جهانی و پایان همیشگی فشارها نزدیک است و همون چهار دهه گذشته محور مقاومت پیروز واقعی میدان خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان