بازدید 8264
۴

تلاش برخی عناصر مشکوک برای تخریب ظریف

کد خبر: ۹۱۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ 02 August 2019
یک کانال در یک ادعای دروغ، مدعی شده است که ظریف دو خانه در آمریکا دارد، اما بررسی‌های سایت آزادی خلاف این ادعا را نشان می‌دهد.

به گزارش «آزادی» آدرس اولی ملکی است که در دوران آقای نژادحسینیان برای اقامتگاه نفر دوم نمایندگی خریداری شده. البته این ملک بنام شرکت میری بوده و چند سال پیش توسط آمریکا به اتهام پوششی بودن برای املاک ایران، این ملاک و تمام اموال شرکت میری مصادره شده.

ملک دوم هم اقامتگاه سال اول دکتر ظریف به عنوان نفر دوم نمایندگی نیویورک در شهر اسکارزدیل در حومه نیویورک است که از سال ۸۸ میلادی تا سال ۹۰ در اجاره نمایندگی ایران بوده که اوایل سال ۹۰ هم اجاره آن فسخ شده. هیچ وقت هم ملکی نبود و اجاره یک ساله بوده است.

برخی افراد مراقب عملیات نفوذ باشند؛ حتما روزی که دیر هم نیست، مشخص می‌شود چگونه دشمن بر آنان نفوذ پیدا کرده تا آنان را عمله خود برای تخریب وزیر خارجه جمهوری اسلامی بکند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۴
آنهائی که فیلم گندو ساختند کماکان نیز دنبال .......... هستند.
این پرونده سازیها ید طولا دارد و عده ای متاسقانه در داخل کشور درست همان نقشه های شوم را اجرا می کنند و شروع به ایجاد مزاحمت برای فعالیت یک سری افراد دلسوز می کنند شما در نظر بگیرید آقای ظریق یک وزیر این مملکت است که اینطوری مورد حجمه بیرون و داخل قرار می گردند ولی به حال کسانی که بدون هیچ قدرتی توسط این افراد غیر پاسخگو اذیت و آزار می شوند و بسیاری از آنان بعنوان پرونده امنیتی الان در زندان هستند . فریاد رسی هم نیست رسانه ها هم از جمله شما ساکت هستید و نظاره گر
اونایی که تو خارج از این کارا میکنن مشکوکن ولی اونایی که تو ایران از این کارا میکنن چی هستند؟
وقتی هر دلال بیسوادی که ( الف ) را از قد و ( ب ) را از پهنا می شناسد میلیاردها تومان مال و ثروت دارد چرا دکتر ظریف که خار چشم دشمنان ایران است از رفاه و آسایش برخوردار نباشد؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار