بازدید 10318

جزییات درگیری مسلحانه امروز در باغملک خوزستان

کد خبر: ۹۱۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۵ 02 August 2019
فرمانده انتظامی شهرستان باغملک جزییات درگیری مسلاحانه ماموران انتظامی این شهرستان با اشرار مسلح در روز پنجشنبه را تشریح کرد.

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ سرهنگ "حسین زلقی" فرمانده انتظامی شهرستان باغملک در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان حرفه ای، ماموران فرماندهی انتظامی بخش صیدون در حین ایست و بازرسی به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که دارای ۴ سرنشین بودند مشکوک شده و فرمان ایست دادند.

وی افزود: سرنشینان ۲ خودرو به محض مشاهده ماموران پلیس به سمت روستا‌ها و کوه‌های اطراف فرار و پس از تعقیب و گریز حدود ۲۰ کیلومتری به سمت خودرو‌های نظامی پلیس و عبوری و همچنین مردم تیراندازی کردند، که در نهایت با آتش متقابل پلیس مواجه و ۲ نفر از آنان دستگیر و خودرو‌های آنان نیز توقیف شد.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه یکی از دستگیرشدگان بر اثر شلیک پلیس از ناحیه پا مصدوم شده و نفر دیگر متواری شدند، بیان داشت: در بازرسی از ۲ خودروی توقیف شده یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، سه تیغه خشاب به همراه ۷۹ تیر جنگی و یک جفت پلاک خودروی سرقتی کشف شد.

زلقی با تأکید بر اینکه دستگیری ۲ فرد متواری دیگر به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه خودروی مشکوک و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

درگیری نیرو‌های انتظامی با اشرار متواری، از صبح امروز در کوه‌های منطقه اعلا بخش صیدون شهرستان باغملک آغاز شده بود که طی آن به مردم عادی و ماموران آسیبی وارد نشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان