بازدید 5114
۳

مراقب کلاهبرداری "مشاوره سربازی" باشید

کد خبر: ۹۱۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 01 August 2019
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره سوءاستفاده برخی کلاهبرداران با عنوان "مشاوره سربازی" هشدار داد.

سردار موسی کمالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران پویا ضمن هشدار درباره سودجویی برخی افراد با عنوان "مشاوره سربازی" اظهار کرد: جوانان و خانواده‌ها درباره مسائل مربوط به سربازی صرفاً به اخبار منتشر شده توسط ستاد کل نیرو‌های مسلح و سازمان وظیفه عمومی توجه کنند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح از جوانان و سرباز‌ها خواست به اظهارنظر‌ها و پیشنهاداتی که از سوی برخی افراد سودجو در زمینه سربازی داده می‌شود، توجه نکنند.

وی تصریح کرد: برخی سامانه‌ها، کانال‌ها و کمپین‌ها تشکیل شده که به عنوان مشاور سربازی کاسبی می‌کنند؛ این افراد در واقع اطلاعات موجود درباره سربازی را جمع‌آوری کرده و به سربازان می‌فروشند در صورتیکه هیچ موضوعی جدیدی توسط آن‌ها مطرح نمی‌شود و همان قوانین و مقررات موجود یا برخی اطلاعات دروغین راجع به سربازی را ارائه می‌کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
قوانین شما اونقدر پیچیدست که باید یک نفر شغلش همین مشاوره باشه که شاید فرد شرایط معافیت یا کسر از خدمت داشته باشه ولی اطلاع نداشته باشه. اگر به قانون باشه که تمام افراد ذکور بالای 18 سال باید بروند سربازی بذون انکه بدانند شرایط تخفیف یا معافیت دارند
توصیه می کنم استفاده کنید بنده خودم معاف 2 برادری و سه برادری بودم اما به علت عدم اطلاع رسانی گسترده استفاده نکردم و قانون لغو شد!
در ضمن من الان مدرک دکترای تخصصی دارم اگر بخواهم سربازی را بخرم (که چون غیبت نکردم نمیتوانم) باید چند ده برابر یک بی سواد بپردازم که غیبت کرده و خلاف کرده و می تواند خدمتش را با کمتر از 10 میلیون بخرد

تو این مملکت خلاف کنی بردی
نفرین بر تحلیلگران بورس که پول میگیرند تا سیگنال خرید بدهند...تابناک و مسیولان بورس به داد ما سهامداران برسید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر