بازدید 17734

ارسال پیامک کشف حجاب به دبیر ستاد امربه معروف!

کد خبر: ۹۱۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ 31 July 2019

رئیس [دبیر] ستاد امربه‌معروف از پیامکی که برای کشف حجاب در خودرو برایش آمده در توئیتر نوشت.

به گزارش «تابناک»، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: جلیل محبی ضمن حمایت از پلیس، نوشت: «برای من هم پیامک اشتباه فرستادند اما این اشتباهات موجب نمی‌شود کار پلیس متوقف شود. ضمنا این کار به ستاد احیا ربطی ندارد و وظیفه قانونی پلیس است.»

طی ماه‌های اخیر ارسال پیامک‌های کشف حجاب خبرساز شده بود. در برخی موارد افراد احضار شده ادعا کرده‌اند که در آن روز و ساعت در حال رانندگی نبوده‌اند. کاربری نوشت: «هر کاری ممکنه موقع شروع ایراداتی داشته باشه اما وقتی ایرادات خیلی میشه دست اندرکارانش باید یک فکری بکنن و الا اصل ماجرا زیر سوال میره!»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۶۵
انتشار یافته: ۱۵
بدون شرح!!!!
اصل ماجرا کلا زیر سوال هست. واسه من پیامکی اومد که نه تاریخ داشت نه ساعت و فقط گفته بود که رویت شد. الان بر اساس چه سندی این پیامک فرستاده شده؟ این طرح از گشت های ارشاد تو خیابون هم ضعیف تره. من موندم این ایده ها به ذهن چه کسایی می رسه؟
من معلولم وخانمم بالاي شصت سال سن ماشين هم فقط خودم اونهم خيلي كم استفاده ميكنم ولي پيامكي كشف حجاب برايم امده
ايا اذيت خلق الله جزو حق الناس محسوب ميشود؟
از اول هم معلوم هستش که پیامک به صورت رندوم برای همه ارسال شده و احتمالا معترضان هم اعتراض خواهند کرد ولی با توجه به اینکه بر خلاف ادعای پلیس بیش از 70 درصد مردم یک جور دیگه ای هستند همون 70 درصد با خودشون میگند احتمالا همون 10 ثانیه که روسریم عقب رفته بود همون بوده.وگرنه قشنگ معلوم هست که داخل خودرو به خاطر بازتاب نور خورشید در طول روز و در شب هم به خاطر تاریکی معلوم نیست و دوربین های ناجا هم طوری نصب نشده اند که بتونند داخل خودرو رو نمایش بدهند و عکس بگیرند.
خير به نظر بنده اشتباهي صورت نگرفته ، متاسفانه در برخي مواقع امكان ارسال اين پيامك ها در اختيار عده اي قرار گرفته كه از اون به عنوان ابزاري براي انتقام گيري شخصي و سودجويي استفده مي كنن نمونش اتفاقي كه براي بنده افتاد، يه ماشين دوبله تو خيابون مانع خروج بنده شده بود وقتي بهش اعتراض كردم بعدش بلافاصله پيامك كشف حجاب واسم اومد درصورتيكه تو زماني كه اخطار ثبت شده بود من با پسربچم تنها تو ماشين بوديم و اصلا خانومي همرام نيود ، با كلي معطلي و پيگيري و درد سرهاي مرخصي گرفتن متوجه شدم كه اون طرف از اين ابزار صرفا" براي عقده گشايي استفاده كرده، اين قبيل كارها كه متاسفانه زياد هم شده در ظاهر كوچيكه ولي در اصل داره با آبروي نيروي انتظامي و نظام بازي ميكنه كه حتما" بايد جلوش گرفته بشه و يه تمهيدي واسش انديشيده بشه
کسانی هم که اشتباه براشون ارسال شده پیرو پیامک باید بروند و تعهد بدهند که تکرار نمی شه .آیا آقای دبیر ستاد هم رفتن تعهد بدن؟
پلیس وظیفه اصلیش که تامین امنیت شهروندان هست رو ول کرده و چسبیده به بدحجالی و سگ گردانی.یه آماری از سرقت ها و زورگیری ها و شکایت های بی حاصل مردم بگیرین تا حساب دستتون بیاد
آقای دبیر ستاد امر به معروف از نظر شما این اشتباهات پیش میاد و مشکلی نیست.ولی از نظر یک آدم عادی که این اشتباه براش پیش اومده (که البته کم هم نیستند) هزینش رفت و آمد و هزینه فراوان خواهد بود.لطفا قبل از انجام طرح هاتون کمی فکر کنید تا مردم علاوه بر هزاران مشکل روزمره با مشکل جدیدی مواجه نشوند.
اگر اشتباه نباشه چی در مورد ایشان هم مثل باقی مردم شریف مراجعه و بررسی انجام شود. جرا با یک توییت و لفظ اشتباه بگذرند. اگر این طور است این حق را برای باقی نردم هم قایل شویم تا با یک توییت و با استفاده از فیاترشکن برای استفاده از یک سایت عیرفانونی انکار و اصرار به اشتباه کنند
واقعا جای شرم داره دارید با این کشور و مردم چه می‌کنید
حالا مطمئنا که پیامک اشتباه امده
شده حکایت قبض های جریمه! برای خود من دوتا قبض جریمه اومده بود توی سلماس ! رفتم کفتم بابا جون من به عمرم هم یه بار سلماس نرفته ام . ماشینم هم همیشه جلوی چشمم بوده! ضمنن ماشین من سواریه وانت نیست ! زیر بار نمیرفتند !
یعنی حالا با دبیر ستاد امر به معروف هم همون طوری برخورد می کنند که با بقیه مردمی که اشتباهی براشون پیامک اومده رفتار می کنن؟
امروز به پلیس امنیت اخلاقی خیابان وزرامراجعه کردم به دلیل پیامک خرداد ماه
ماشین من در استان فارس است پلاک ماشین تهران است گفتند پلیس مازندران پیامک زده گفتم اصلا مازندران نرفته ام گفتند یا تعهد می دهی وگرنه اگر اعتراض کنی قبول نمی شود خودرو را می خوابانند مانده ام چه کنم راهنمایی کنید
برای من هم بیاد تا تشکر کنم !!!!
چقدر بعضیا خودشیفته هستن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان