بازدید 10035

حضور متفاوت مخزن آب دات کام در نمایشگاه الکامپ

کد خبر: ۹۱۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶ 21 July 2019

اگر به بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ و سالن میلاد مراجعه کرده باشید به احتمال زیاد از غرفه فروشگاه اینترنتی  مخزن آب دات کام بازدید کرده اید. فروشگاه اینترنتی ای که به طور تخصصی در زمینه مشاوره و فروش اینترنتی مخزن آب، مخزن پلی اتیلن، مخازن قیفی، مخزن مواد شیمیایی و وان های صنعتی و شیلاتی و منبع تحت فشار و محصولات مرتبط در حوزه تاسیسات فعالیت دارد. بیشتر تولید کنندگان،  عرضه کنندگان و متخصصین حوزه تاسیسات در زمینه ذخیره سازی آب با این فروشگاه تخصصی در اینترنت کاملا آشنا هستند. مخزن آب دات کام استارتاپی است که با پشتیبانی و حمایت شرکت پلاستونیک آغاز به کار کرده و فرایند عرضه و خرید محصولاتی مانند مخزن آب و ... را برای مصرف کنندگان خانگی و صنعتی بسیار آسان ساخته است.

چگونه مخزن آب دات کام فرایند خرید آسان و مطمئنی را فراهم کرده است؟

    تا پیش از این، خرید مخزن آب و محصولاتی از این دست کاری فنی و نسبتا تخصصی محسوب می شد و حتماً نیاز بود خریدار با همراهی یک استادکار فنی پس از سفرهای درونشهری زمانبر و خسته کننده این خریدها را از فروشگاه های حاشیه شهر انجام دهد.

   اما اکنون با وجود فروشگاه مخزن آب دات کام حتی افراد غیر فنی هم به راحتی با مطالب، راهنمایی ها و امکانات موجود در این سایت می توانند بهترین انتخاب و خرید را داشته باشند و در کمترین زمان ممکن محصول خود را درب منزل، کارگاه و یا کارخانه خود دریافت نمایند.

علاوه بر این امکان ارسال فوری و رایگان در بسیاری از شهرها در سراسر کشور جای هیچ تردیدی را باقی نمی گذارد تا حداقل یکبار، خرید از این فروشگاه را امتحان نکرد.

 به همین دلیل است که بخش قابل توجهی از خریداران محصولات این فروشگاه را افراد عادی و یا حتی بانوان گرامی تشکیل می دهند که تا پیش از این هیچگونه تجریه فنی و یا خرید قبلی در این زمینه نداشته اند.

   شما با مطالعه تعداد کمی مقاله و یا راهنمایی های خرید می توانید به اندازه یک فردی که چندین سال در این حوزه فعالیت داشته اطلاعات کسب نمایید و با توجه به این اطلاعات اقدام به بهترین خرید نمایید. در کنار این کارشناسان با تجربه این شرکت به صورت آنلاین و یا تلفنی، مشاوره های لازم را ارائه می دهند.

انتخاب هوشمند محصولات با توجه به ابعاد مورد نظر شما تنها با چند کلیک

امکانات هوشمند این سایت برای انتخاب مخزن و یا سایر محصولات با ابعاد مناسب و همچنین سفارشی سازی محصول انتخاب شده مانند انتخاب قطر ورودی و خروجی مخزن و مکان نصب آنها، از ویژگی های این فروشگاه آنلاین اینترنتی است که حتی در وب سایت های خارجی مشابه هم، کمتر مشاهده می شود. 

تضمین بهترین کیفیت و قیمت برای محصولات عرضه شده در مخزن آب دات کام

مخزن آب دات کام صرفا به عرضه محصولات دارای نشان ملی استاندارد و تاییدیه از سازمان غذا و دارو می پردازد. کنترل دقیق کیفیت و سلامت مخازن پلی اتیلن عرضه شده با برندهای متفاوت توسط آزمایشگاه تخصصی شرکت پلاستونیک که یکی از تامین کنندگان مهم محصولات این فروشگاه است راهکار کنترلی دیگری است که به مدیران مخزن آب دات کام کمک می کند خدماتی با کیفیت و قابل اعتماد برای مشتریان عزیز داشته باشند.

عرضه منبع تحت فشار آب با خدمات حمل رایگان از دیگر محصولاتی است که در این فروشگاه جلب توجه می نماید.

مخازن آب عرضه شده در این فروشگاه از پلی اتیلن تولید می شوند. پلی اتیلن ۳۸۴۰ دارای تاییدیه از سازمان غذا و دارو و نشان سیب سلامت، عمده ترین ماده ای است که در تولید این مخازن به روش قالبگیری دورانی به کار گرفته می شود. رنگهای استفاده شده در کنار ماده اولیه پلی اتیلن نیز دارای تاییدیه بهداشتی بوده و همان رنگهای مجاز خوراکی هستند، که در صنایع غذایی استفاده می شوند.

مزایای مخازن پلی اتیلن نسبت به مخازن فلزی

  در گذشته معمولاً مخازن آب به کمک جوشکاری ورق های گالوانیزه تولید می شدند که البته عمده این تولیدات از ورقهای غیر فودگرید بوده است . مخدوش شدن پوشش گالوانیزه در هنگام جوشکاری همیشه نقطه آغازی بود برای زنگ زدن و پوسیدگی این مخازن. حتی رنگ آمیزی های کاملا غیر بهداشتی این درزهای جوشکاری شده نیز نمی توانستند مانع از رسیدن آب و اکسیژن برای شروع پوسیدگی شوند. حالا هر چه ورق ضخیم تر بود این پوسیدگی دیرتر منجر به سوراخ شدن می شد. بیشتر به خاطر عمر کم این مخازن فلزی و مشکلاتی از این جنس بود که مخازن پلی اتیلنی به صورت عمده در چند دهه اخیر، عملا جایگزین مخازن فلزی شدند.

در صنایع مواد غذایی نیز به خاطر بحث غیر بهداشتی بودن ورقهای غیر فودگرید فلزی و گران بودن انواع فودگرید آنها (مانند استیل ضد زنگ ) مخازن فلزی خیلی سریع جای خود را به مخازن پلی اتیلنی دادند.  البته مزیت سبک بودن مخازن پلی اتیلن و نتیجتا، جابجایی و حمل و نقل ارزان آنها یکی دیگر از نقاط قوت آنها بوده و هست.

مخزن آب دات کام چرا و چگونه متولد شد؟

  فروشگاه مخزن آب دات کام در آغاز با هدف عرضه محصولات تولید شده در شرکت پلاستونیک فعالیت خود را شروع کرد و  تامین نیاز مشتریان به روشی آسان و مطمئن را سرلوحه کار خود قرار داد.

 در ادامه تقاضا و درخواستهای مشتریان، مخزن آب دات کام را به سمت تامین سایر کالاهای مرتبط مورد نیاز مشتریان عزیز رهنمون ساخت. اضافه شدن محصولاتی مانند منبع تحت فشار و لوازم جانبی آن و همچنین همکاری با سایر تولید کنندگان معتبر مخازن پلی اتیلنی برای تامین همه نیازهای مشتریان مسیری است که مخزن آب دات کام مانند همه فروشگاه های بزرگ تخصصی اینترنتی طی کرده و می کند.

 امروزه مخزن آب دات کام هدف و رسالت خود را فروش محصولات یک کارخانه تولید کننده نمی داند. بلکه هدف این فروشگاه تامین نیاز کاربران این سایت تخصصی در حوزه ذخیره سازی آب شرب و بهداشتی است و برای رسیدن به این مهم به غیر از همکاری با تولیدکنندگان سایر برندهای معتبر مخازن پلی اتیلن در حال همکاری با تولید کنندگان مخازن فودگرید تحت فشار و .... نیز می باشد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار