بازدید 4424

آموزش الکترونیکی راهی هموارتر از همیشه

کد خبر: ۹۱۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ 15 July 2019

آموزش الکترونیکی، مجموعه ای از روش های نوین آموزشی مبتنی بر فناوری های الکترونیکی است که با عناوین مختلفی از قبیل آموزش اینترنتی (IBT: Internet Based Training)، آموزش رایانه ای (CBT: Computer Based Training)، آموزش از طریق وب (WBT: Web Based Training) از آن یاد می شود. در هر یک از این عناوین، تنها به یکی از جنبه های آموزش الکترونیکی، توجه شده است ولی شاید عبارت "آموزش به روش مجازی"، بهتر از سایر این عبارات، ماهیت آموزش الکترونیکی را بیان کند. آموزش به روش مجازی یا آنچه به آموزش مجازی معروف شده است، بدین معنا است که از تمامی امکانات ممکن استفاده می شود تا به بهترین نحو، بدون نیاز به حضور فیزیکی دانشجو در زمان و محل مشخصی، اقدام به آموزش و تربیت وی نمود.

آموزش الکترونیکی روشهای نوین آموزش مبتنی بر فناوری آموزش الکترونیکی با عناوین متفاوتی مانند روشهای جایگزین، رسانه های نوین و چندرسانه ای، رسانه دانش، بهترین راه حل آموزشی و غیره خوانده شده است، اما به نظر می رسد بهترین عبارت که تعریف جامع و کاملی از تمام نامهای مذکور باشد، همان آموزش مجازی است.

هر چند آموزش الکترونیک از فناوری شبکه گسترده جهانی  بهره می‌گیرد، ولی به هیچ وجه به آن محدود نمی شود. در عرصه آموزش الکترونیکی، علاوه بر آموزش بر مبنای وب، آموزش غیرحضوری، آموزش از راه دور، تعلیم و تربیت از راه دور، بازآموزی، خودآموزی و آموزش بر مبنای رایانه نیز می توانند مطرح شوند.

مؤسسه آموزش عالی نور طوبی افتخار دارد اعلام کند که در حال حاضر در دو مقطع کارشناسی (رشته های حقوق، مدیریت مالی و مدیریت بازرگانی) و کارشناسی ارشد، در 5 شاخه و 17 رشته شامل مدیریت بازرگانی، چهار گرایش از مدیریت کسب و کار، فناوری اطلاعات تجارت الکترونیک، مهندسی فناوری اطلاعات، اقتصاد و تجارت الکترونیک، حقوق خصوصی و حقوق جزا و جرم شناسی، مدیریت شهری، برنامه ریزی شهری و طراحی شهری، پروژه و مدیریت پروژه و ساخت، مهندسی و مدیریت ساخت، مدیریت صنعتی گرایش مدیریت پروژه و مهندسی صنایع گرایش مدیریت پروژه مجوز پذیرش و آموزش دانشجویان را از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت نموده است.

 با توجه به کسب این مجوز، نور طوبی می تواند نسبت به جذب دانشجویان در مقطع کارشناسی، هم به صورت آزاد و هم به صورت سهمیه اعلام شده از کنکور سراسری اقدام نماید. پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد، بر اساس نتابج کنکور تحصیلات تکمیلی اعلام شده از طریق سازمان سنجش و گسترش آموزش، امکانپذیر است.

نحوه آموزش در نور طوبی به روش آموزش مجازی و از طریق ابزارهای الکترونیکی به روز که در اختیار اکثر اقشار جامعه قرار دارد، انجام می شود.

مؤسسه آموزش الکترونیکی نور طوبی که تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سال 1386 اقدام به آموزش و پرورش پویندگان علم نموده است این امکان را برای شما فراهم می کند تا بدون نیاز به حضور در کلاس های منظم و در خارج از زمان کاری خود بتوانید تحصیلات خود را تکمیل نمایید.

در موسسه آموزش عالی نور طوبی شما می توانید بدون نیاز به حضور در کلاس، از منزل یا محل کار خود در کلاس های مجازی که با حضور مجرب ترین اساتید و سایر هم کلاسی های شما تشکیل می شود شرکت نموده و از همان بهره شرکت در کلاس حضوری، در کلاس مجازی (آنلاین) برخوردار شوید. همچنین می توانید محتوای ضبط شده این کلاس ها را در هر زمان از شبانه روز که مایل باشید، بر روی رایانه خود به صورت آفلاین مشاهده کنید. از بزرگ ترین مزایای این کلاس ها تکرارپذیری آنها است. شما می توانید یک کلاس را بارها تکرار کنید و تا زمانی که به طور کامل، مطالب آن را درک نکرده اید، به این کار ادامه دهید.

به منظور حفظ رابطه بین استاد و دانشجو، مؤسسه آموزش عالی نور طوبی، اقدام به تشکیل کلاس‌های حضوری برای هر درس در روزهای آخر هفته نموده است. بدین ترتیب شما می توانید مطالبی را که پس از مطالعه محتوای لوح های فشرده، فایل های PDF و مشاهده کلاس های آنلاین، همچنان برای درک آنها نیاز به پرسش از اساتید خود دارید، در این کلاس ها مطرح نموده و به جواب مناسب برسید. برای دانشجویانی که به هر دلیل، امکان حضور در این کلاس ها را ندارند، محتوای صوتی کلاس ها در صفحه شخصی آنها قرار داده خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار