بازدید 10091

خرید آسان و ارزان انواع موبایل و تبلت در زومیت

کد خبر: ۹۱۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ 13 July 2019

زومیت به عنوان بزرگ‌ترین رسانه‌ی فناوری کشور همواره به دنبال تدارک فضایی مناسب برای کسب اطلاعات و خرید ساده‌تر گجت‌ها برای کاربران است. آگاه کردن شیفتگان فناوری از تازه‌های آن یکی از رسالت‌های مهم زومیت در سالیان اخیر بوده است که بخش محصولات قدمی بزرگ در راستای رسیدن به این هدف است؛ مشخصات فنی و تصاویر موجود در بخش محصولات همگی برگرفته از منابع معتبر است و همواره سعی زومیت بر آن بوده است تا کاربران در سریع‌ترین زمان به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

فقدان مرجع کامل و قابل‌اعتماد برای آشنایی با گجت‌ها و دستگاه‌های الکترونیکی به زبان فارسی ما را بر این داشت تا با ایجاد یک بخش جدید علاوه بر ارائه‌ی این موارد، خرید را برای کاربران ساده کند. بخش محصولات زومیت در حال حاضر با ۹ دسته محصول زیر فعال است و به زودی بخش‌های کارت‌گرافیک و پردازنده در انواع حافظه‌هایی ذخیره‌سازی به مجموعه دیتابیس زومیت اضافه می‌شود. در حال حاضر نزدیک به ده هزار محصول در شاخه‌های زیر در دسترس کاربران است.

  • کنسول بازی
  • مانیتور
  • گوشی موبایل
  • تبلت
  • ساعت و دستبند هوشمند
  • دوربین عکاسی
  • لنز دوربین
  • لپ ‌تاپ
  • هدست واقعیت مجازی

هدف زومیت ایجاد کامل‌ترین دیتابیس محصول و ساده‌تر کردن فرآیند انتخاب و خرید آن‌ها است؛ زومیت با همکاری بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در هر یک از دسته محصولات خود خریدی ارزان‌تر و ساده‌تر را برای شما به ارمغان می‌آورد. زومیت با ارائه‌ی بستری برای ارائه‌ی محصولات فروشگاه‌ها، ارزان‌ترین قیمت‌ها را به کاربران ارائه می‌کند؛ برای مثال قیمت گوشی سامسونگ و قیمت گوشی هواوی را برای خرید به راحتی می‌توانید با انتخاب گزینه‌ی قیمت‌دارها به صورت لیست محصولات این دو برند سازنده گوشی مشاهده کنید. بخش پرسش و پاسخ نیز برای رفع ابهامات کاربران در نظر گرفته شده است تا برای مثال قبل از خرید گوشی سوالات خود را از کارشناسان زومیت و دارندگان آن محصول بپرسند. به دلیل یکپارچگی بین بخش محصولات و دیگر بخش‌های زومیت بررسی‌های تخصصی نیز در صفحه محصول در اختیار کاربر خواهد بود.

تصاویر رسمی و تمام اخبار و تازه‌های یک محصول در صفحه‌ی هر محصول در دسترس است و می‌توان به راحتی مقایسه‌‌ای کاملی از قیمت و مشخصات فنی آن‌ها با محصولات خاص را مشاهده کرد. بازخوردهای زومیت حاکی از آن است که کاربران در شناخت معیارهای خرید یک محصول مانند گوشی به نتیجه‌گیری رسیده‌اند اما در این که کدام محصول تطابق خوبی با معیارها و نیازهای‌ آن‌ها دارد نیازمند راهنمایی هستند؛ بخش پرسش و پاسخ در کنار راهنمای خرید هوشمند که با دریافت نیازهای کاربر عمل می‌کند خریدی آگاهانه‌تر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

علاوه بر محصولات محبوبی همچون گوشی و لپ‌تاپ، دسته محصولات مناسب برای علاقه‌مندان به بازی نیز روز به روز گسترده‌تر می‌شوند؛ خرید کنسول‌های روز مانند ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ سونی،‌ انتخاب بهترین مانیتورهای گیمینگ و کامل‌ترین مرجع مشخصات فنی پردازنده و کارت گرافیک فارسی تنها بخشی از موارد تدارک دیده‌شده برای کاربران علاقه‌مند به بازی است.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم تا علاوه بر استفاده از این بخش، با امتیازدهی و نوشتن بررسی کوتاه از گجت‌های خود در این بخش به غنی‌تر کردن محتوای آن در کنار زومیت باشید. پیش از خرید محصول نیز می‌توانید از طریق بخش پرسش و پاسخ از راهنمایی کارشناسان زومیت و دیگر کاربران استفاده کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر