بازدید 4603
سوژه

کدام بازیکن پرسپولیس خط می خورد تا امیری برگردد؟

کد خبر: ۹۱۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ 13 July 2019

لژیونری که پرسپولیس را در اوج دوران محرومیت رها کرده بود حالا در پی فرصتی برای بازگشت به پرسپولیس است و بعد از فسخ با تیم سابقش منتظر چراغ سبز مدیران سرخ صبر می کند.

به گزارش تابناک ورزشی، وحید امیری یک فصل در لیگ ترکیه نتوانست انتظارات را برآورده کند و حالا بدون مشتری خارجی می خواهد به لیگ برتر ایران برگردد البته او پیشنهادهای داخلی زیادی دارد. پیشنهاداتی که از چند باشگاه لیگ برتری به او رسیده که مهمترین آن تراکتورسازی است، اما خودش اعلام کرده که اولویت اصلی اش بازگشت به پرسپولیس است. بر همین اساس، مذاکرات این بازیکن با مدیران پرسپولیس آغاز شد اما مشکل اینجاست که قرمزها جای خالی ندارند.

لیست بزرگسالان پرسپولیس جای خالی ندارد و حتی یک نفر هم اضافه است، اما خالی کردن این لیست که قبل از آمدن کالدرون پر شده بود، چندان سخت نیست چرا که در حال حاضر چندین بازیکن نیمکت نشین و بی کیفیت گزینه قرار گرفتن در لیست خروج پرسپولیس هستند.

اما بازگشت وحید امیری یک مانع دیگر هم دارد و آن ترافیک عجیب در خط میانی پرسپولیس است. قرمزها فعلا مهاجم می خواهند نه هافبک ... در صورت اضافه شدن امیری به پرسپولیس، حتما باید دو گزینه در لیست خروجی باشگاه قرار گیرند و امیری جانشین یکی از این دو بازیکن شود. نخست بشار رسن عراقی که گفته می‌شود دلارهای فصل قبلش را می خواهد و برای آینده نیز کمتر از 300هزاردلار نمی خواهد. پرسپولیس در صورت توافق با امیری دیگر با این بازیکن عراقی تمدید نخواهد کرد. همچنین احتمال جدایی امید عالیشاه هم از پرسپولیس وجود دارد که در صورت جدایی این بازیکن هم وحید امیری می‌تواند به جای او به لیست کالدرون اضافه شود.

Image result for ‫وحید امیری‬‎

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر