بازدید 6508
۸

طعنه عضو شورای شهر تهران به معاون شهردار

کد خبر: ۹۱۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ 09 July 2019
عضو شورای شهر تهران خطاب به معاون حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران و اعلام وی مبنی بر رضایت شهروندان از طرح کنترل آلودگی هوا، گفت: احتمالاً نظرسنجی آقای پورسیدآقایی نیز مثل نظرسنجی آقای روحانی است!

به گزارش تسنیم، حجت نظری در جریان صد و پنجاه چهارمین جلسه شورای شهر تهران، در ارتباط با گزارش ارائه شده توسط پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: عده‌ای ناراحت از اجرای طرح کنترل آلودگی هوا هستند و این نارضایتی‌ها به طرق مختلف به اعضای شورای شهر تهران منتقل می‌شود و در واقع شهروندان شرکای اجتماعی ما محسوب می‌شوند و قطعا هر کاری با مشارکت آن‌ها مؤثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه تکمیل زیرساخت‌ها در ارتباط با طرح‌های مورد نظر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: آنچه که مهم است این است که زیرساخت‌های لازم برای حوزه حمل ونقل فراهم نیست چرا که باید بتوانیم قبل از اجرای هر طرحی زیرساخت‌های آن را فراهم کنیم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه با گذشت یک سال هنوز آماری از سوی حوزه حمل و نقل شهرداری تهران در ارتباط با درآمد حاصل از طرح ترافیک جدید اعلام نشده است گفت: این در حالی است که هنوز ما نمی‌دانیم که از درآمد حاصله چه میزان در حوزه حمل و نقل هزینه شده است.

نظری همچنین به نارضایتی ساکنین محدوده زوج و فرد سابق (طرح کنترل آلودگی هوا) اشاره کرد و گفت: بسیاری از ساکنان این منطقه با مراجعه به شورا نسبت به طرح معترض هستند و هنوز بسیاری از این افراد اطلاعی از جزئیات طرح ندارند.

وی با اشاره به اعلام پورسیدآقایی مبنی بر نظرسنجی صورت گرفته از شهروندان و اعلام رضایت آن‌ها از اجرای طرح کنترل آلودگی هوا گفت: احتمالاً نظرسنجی آقای پورسیدآقایی نیز مثل نظرسنجی آقای روحانی است.

عضو شورای شهر تهران همچنین از معاون حمل و نقل شهرداری تهران خواست تا تدبیری را در ارتباط با پرسش‌نامه‌های معاونت حمل و نقل پیش‌بینی کند و این پرسشنامه‌ها را در اختیار اعضا قرار بدهد.

نظری ضمن تاکید بر اینکه نباید کارت‌بلیت مترور خبرنگاران طبق مصوبه شورا مبلغ‌دار باشد گفت: براساس مصوبه شورا قرار بر این بود که معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اسامی خبرنگاران به همراه رسانه آن‌ها را که طرح ترافیک خبرنگاری دریافت کرده‌اند بر روی سایت بارگذاری کند که هنوز این امر اتفاق نیفتاده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸
پورسید آقایی یک فرد ناکارآمد است که متاسفانه با وجود فجایعی که به بار آورده ، هنوز حمایت میشود و فقط تغییر پست و مقام میدهد.
محل کار من در محدوده کارگر شمالی است.انصافا از وقتی که طرح جدید اجرا می شود ترافیک بعداز بیمارستان قلب تا چمران بسیار کم شده
ساكن منطقه 13 چهارراه خاقاني هستم نظافت اين محل شرم آور است خصوصا اطراف سطل ذباله بياييد ببينيد جناب معاون
پورسید آقا ترامپی فقط دنبال کسب درآمد برای خودش است.
از مسئله و مشکلات ترافیکی ، بعنوان دستاویز فقط برای ایجاد درآمد استفاده می کند. و اصلا دنبال حل مسئله و مشکل نیست.
خدا رو شکر که پزشک نیست ! اگر نه از مریضی بیماران چه داستانی برای درآمد بیشتر که درست نمی کرد.
مسئولان شهرداری بدون توجه به وضعیت سخت معیشت و زندگی مردم در شرایط تحریم و توروم فقط به دنبال درآمد از این مردم هستند این مسئولان در شرایط سخت این گونه به مردم کمک می کنند
ما مردم تهران از این قبیل طرح ها که دست تو جیب ما میکنید و هی پول میگیرید ناراضی هستیم .البته اگر نظر مردم برایتان مهم است.
اولا پورسیدآقایی تجربه در زمینه طرح ترافیک را نداشته وضمنا هیچکس از شهروندان تهران از این طرح رضایت ندارند.
يا مثل ارزانی محله آقای احمدی نژاد، دلار 4200 تومانی جهانگیری، یک وعده غذای فلانی و ...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها