بازدید 25946

چرا ریاست «قالیباف» در بنیاد مستضعفان منتفی شد؟/ فتاح یکی از گزینه‌های جدی بنیاد

انگار «محمد باقر قالیباف» عزم جدی برای انتخابات دارد، چون شنیده شده که تنها مسأله تأکید او بر اداره فعالیت انتخاباتی و جریانش، باعث منصوب نشدنش به عنوان رئیس جدید بنیاد مستضعفان است و همین او را از بنیاد دور کرده و «پروز فتاح» را به کرسی ریاست بنیاد مستضعفان نزدیک؛ موضوعی که «محمود رضوی» هم به آن اشاره کرده و با این اوصاف، باید شاهد حضور پررنگ قالیباف و تیمش در انتخابات اسفند ماه و حتی ۱۴۰۰ بود.
کد خبر: ۹۱۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸ 08 July 2019

بار‌ها پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ که «محمدباقر قالیباف» علیرغم کاندیداتوری، در نهایت به نفع گزینه اصولگرایان و در جهت وحدت آن جریان کناره گیری کرد، این پرسش مطرح شده که مقصد او ـ که اتفاقا از حیث اجرایی مدیری توانمند است ـ کجاست و شهردار پیشین پایتخت قرار است در چه مسئولیتی کار را ادامه بدهد؟!

به گزارش «تابناک»؛ در این دو سال قالیباف جدای از حکمی که از سوی رهبر انقلاب برای عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام دریافت کرد، هیچ مسئولیت دیگری بر عهده نگرفته، ولی بار‌ها خبر ریاست او بر بنیاد مستضعفان در رسانه‌ها منتشر شده است که آخرین خبر در این زمینه، حدود یک هفته پیش منتشر شد و با توجه به پایان مدت زمان پنج ساله ریاست بنیاد، این موضوع خیلی مورد توجه قرار گرفت.

البته در روز‌های گذشته، این خبر کمرنگ و کمرنگ‌تر شد تا جایی که برخی رسانه‌ها، حتی از منتفی آن و مطرح شدن «پرویز فتاح» به عنوان گزینه جدی ریاست بنیاد مستضعفان خبر دادند که البته با توجه به عملکرد مطلوب فتاح در کمیته امداد امام خمینی (ره) خیلی بیراه نیست و امکان بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد.

خبر‌هایی که در این باره منتشر شد، حکایت از این دارد که پرویز فتاح به احتمال فراوان رئیس بعدی بنیاد مستضعفان خواهد بود، چون حکم «محمد سعیدی کیا» که از ۳۱ تیرماه ۹۳ صادر شده، روز‌های آخر مدت زمان پنج ساله خود را می‌بیند. این موضوع نشان می‌دهد محمدباقر قالیباف ـ که یکی از گزینه‌هایی جدی ریاست بنیاد بود ـ دیگر این مسئولیت را بر عهده نخواهد گرفت.

محمود رضوی، از چهره‌های نزدیک به تیم شهردار پیشین پایتخت، در توییتی با تکذیب خبر ریاست قالیباف بر بنیاد مستضعفان نوشت: «خبر آمد خبری در راه است، ولی دروغ بود!»

البته او در توئیت خود به صراحت اشاره کرده که قالیباف گزینه ریاست بنیاد مستضعفان بوده، اما این مسئولیت را نپذیرفته است. رضوی نوشته: «بحث بنیاد مستضعفان مدت‌هاست که مطرح شده و آقای قالیباف هم هیچ‌ گاه آن‌ را نپذیرفتند.»

این چهره نزدیک به قالیباف، همچنین طعنه‌ای به جریان رقیب او زده و با اشاره به عزم جدی این کاندیدای سابق ریاست جمهوری به یادآوری بیانیه انتخاباتی اخیر او پرداخته و نوشته است: «اتاق جنگ روانی ناکارآمدان از سایه مدیریت کارآمد جهادی هم می‌ترسد و تخریب را از روز‌ها قبل آغاز کرده، ولی مجلس تا چشاندن طعم کارآمدی به مردم ادامه دارد.»

انگار محمدباقر قالیباف، عزم جدی برای انتخابات دارد، چون شنیده شده که تنها مسأله تأکید او بر اداره فعالیت انتخاباتی و جریانش، باعث منصوب نشدنش به عنوان رئیس جدید بنیاد مستضعفان است و همین او را از بنیاد دور کرده و پروز فتاح را به کرسی ریاست بنیاد مستضعفان نزدیک؛ موضوعی که محمود رضوی هم به آن اشاره کرده و با این اوصاف، باید شاهد حضور پررنگ قالیباف و تیمش در انتخابات اسفند ماه و حتی ۱۴۰۰ بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۳۶
مشکلات اصلی کشور عدم شایسته سالاری و جایگزین نظام شایسته سالاری با خودی و نخودی هست.
آخر تمام پست و مقامها، "پول" است. ایکس بیاید یا ایگرگ فرقی نمی کند. وضع همین طور هست و خواهد ماند
ایا ایشان در مورد املاک نجومی پاسخگو بوده
در کجای دنیا یکی 4 دوره در انتخابات شرکت میکنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نوبتی هم باشه نوبت این اصولگرای قوی است
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
زرشک!! مگه صف نونوایی هست که اصول گرایان زنبیل گذاشته و الان نوبتشان شده باشه ؟!!!!
قالیباف مرد همیشه کاندید برای ریاست جمهوری!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
و همیشه رأی ندار !!!!!!!
یعنی میگوئید فاجعه ای دیگر در راه است ولی مردم تجربه ی احمدی نژاد را دارند و بار دوم گزیده نمیشوند
بهترین گزینه همان آقای سعید کیا است.بگذارید شهرستان های که به عنوان پایلوت انتخاب شدند را آباد کنه
سلام از چه می ترسین هر چه باشه عرضه اش از اون اصلاح طلب های قدرت طلب ودو رو بهتره حداقل با همون امکانات حداقلی خیلی کارها در این دوازده سال انجام داد هر چند ضعف هایی هم داشت حیف از این رایی که طی این چهل سال عمرم به وعده های پوچ اصلاح طلب هادادم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
می دانم و مطمن هستم که نمی دانی در شهرداری تهران با واگذاری املاک میلیاردی به برخی افراد چکار کردند. قیمت بسیار پایین اون هم قسطی و با وام واگذار کردند. آتش زدند به مال بیت المال .
ایرونی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
الکی واسه خودت داستان سر هم نکن و به شعور مردم توهین نکن
اگر صد بار هم شرکت کند مردم به ایشون رای نخواهند داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
کی گفته شما مردم هستی؟ من به ایشون رای خواهم داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
اینطور که در کوچه و بازار از دهان زن و مرد و پیر و جوان , بیسواد و تحصیلکرده میشنویم مردم از این به بعد دیگه اصلا رأی نخواهند داد.
چهار درصدی که نخواست رییس سازمان نود و شش درصدی ها باشد،منظورم سردار دکتر کاپیتان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و...است.
قالیباف مدیر اجرایی توانمندی است و حیف است از توانمندی ایشان استفاده بهینه نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
قطعا همین طور است که شما می گوئید واقعا چه کسی می توانست از بیت المال املاک
میلیاردی را به یک عده خاص به مفت واگذار کنه ارث پدری ایشان بوده است.
مولا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
این استفاده بهینه ذقیقا یعنی چی
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
پنجاه هزار تومان بدهی شهرداری و حیف و ومیلها و دادن خانه های ارزان به مدیران را به یاد بیاورید و بعد نظر دهید
hosein
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
ببین اطمینان داشته باشم چیزی نزدی یا
قالیباف بره جلویه آقازادش رو بگیره
در ايران فقط مرگ تونسته بعضي از مسئولين را از ميز و سمتشان جدا كند!!!
تا زمانیکه این افراد امتحان پس داده و مردود کنار نروند و در امور مملکت دخالت نکنند اوضاع درست نخواهد شد.
اگر کار مملکت بر مدار درست بچرخد، آقای قالیباف تا زمانی که از همه حرف و حدیث‌هایی که در اطراف ایشان و تیمشان هست از املاک نجومی تا پرونده های فسادی که از زمان شهردار بودن ایشان به قوه قضاییه ارسال شده تعیین تکلیف نشود و نزد افکار عمومی تبرئه نشود نباید کاندید هیچ انتخاباتی بشود یا پست با امکانات مالی بالا همچون ریاست بنیاد مستضعفان را قبول و یا به ایشان پیشنهاد داده شود.
چرا ریاست «قالیباف» در بنیاد مستضعفان منتفی شد؟
واقعا بدون هیچ تعصبی از وقتی قالیباف از شهرداری رفت تازه معلوم شد چه مدیریت قوی داشته و کسایی که بعد از اون اومدن ضعیف نبودن ولی در مقایسه با مدیریت قالیباف واقعا ضعیف دیده میشن.
هیچکدومتون نگفتید که بنیاد مستضعفان چی هست و چکار میکنه و در آمدش صرف چی میشه .
به احتمال 95 درصد قالبیاف سال 1400 رای میاره.وقتی مردم تفاوت مدیریتی رو به چشم دیدند دیگه دوبار از یه خونه گزیده نمیشن به شخصه به روحانی رای دادم و نتیجه شو دیدم.آقای روحانی و دارو دسته اش هم جواب کارهایی که کردند بماند با خدا.نسل جوانی رو نامید کرد
این پیام های غیر قابل انتشار چیه . یعنی شما خدائی قران وسط از املاک میلیاردی واگذار بی خبر هستید. ترا به جان به عزیزانت و انسانیت و برای شفاف شدن واقعیت ها چرا در این خصوص چیزی نمی گوئی .
انصافا فتاح هم توانمنده و کارها ی خوبی در کمیته امداد انجام داده اما سعیدی کیا کجای خدمت هست،
من متوجه نشدم چرا در ایران یک نفر همیشه باید مدیر باشه میتواند چند دوره مدیر باشه و بعد برود کنار و دیگران مدیریت کنند خیلی آثار منفی دارد اینگونه عمل کردن حتی اگر فردی توانایی دارد میتواند مشاوره بدهد و بعنوان مشاور در کنار یک مدیر کار کند
هر کس کاندید میشه اول باید دارایی خود و خانواده اش را به مردم اعلام کنه
آقای قالیباف هنوز در مورد پسرش اسحق شفاف سازی نکرده است و مشخص نیست پسر ایشان چرا برای پاسخ به شایعاتی که در موردش گفته می شود هیچوقت آفتابی نمی شود!!!!
....وهمچون انتخابات قبلی همیشه درصحنه و همیشه.......پیروز
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس