بازدید 6572

بازگشت ساعت ادارات قم و کرمان به روال گذشته

کد خبر: ۹۱۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴ 08 July 2019

ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان قم از امروز به روال قبل بازگشت

به گزارش «تابناک» از روابط عمومی استانداری قم، با توجه به ابلاغیه وزارت کشور، ساعات کار ادارات استان قم از روز دوشنبه ۱۷ تیرماه جاری همانند روند گذشته از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ است.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دو روز پیش اعلام کرده بود که به جز ۴ استان خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان که پیش از این بدلیل شرایط خاص دمای هوا، با تغییر ساعات کار در آن استان‌ها موافقت شده است، در سایر استان‌ها، از جمله تهران، بمنظور حفظ کیفیت ارائه خدمت به مردم و مراجعان، هرگونه تغییر در ساعت کار ادارات، ممنوع است.

استانداری قم ساعت کاری ادارات این استان را از اول تیرماه جاری به منظور کاهش مصرف برق از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تغییر داده بود که به دنبال ابلاغیه وزارت کشور به روال گذشته بازگشت.

بازگشت ساعات کاری اداری در استان کرمان به روال قبل

همچنین ساعات کاری اداری در استان کرمان به روال قبل برگشت.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مر کز کرمان، سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان از تغییر ساعت کاری اداری از روز دوشنبه ۱۷ تیر و بازگشت به روال قبل خبر داد و افزود: بر اساس بخشنامه وزارت کشور از فردا دوشنبه ساعات کاری ادارات در استان کرمان از ۷ تا۳۰ :۱۴ تعیین می شود.

محمد علی دهقان با اشاره به گرمای هوا از مدیران و کارکنان اداران و قشرهای مختلف مردم خواست صرفه جویی در مصرف آب و برق را در اولویت قرار دهند.

ساعات کاری ادارات استان کرمان که به علت گرمی هوا از هجدهم خرداد امسال به ۶ تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه تغییر کرده بود، از امروز (دوشنبه) به روال قبلی یعنی از ساعت ۷ تا ۱۴:۳۰ برمی گردد و کارکنان ادارات و نهاد‌ها این استان باید در ساعات تعیین شده بر سرکار خود حاضر شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار