بازدید 19377

نقاشی های میلیاردی در حراج تهران!

یازدهمین دوره «حراج تهران» که به معرفی و فروش آثار هنری کلاسیک و مدرن ایران اختصاص دارد، عصر جمعه (۱۴ تیر) با ۷۹ اثر برگزار شد و یکی از آثارِ بدون عنوان از گردونه فروش این دوره خارج شد. این دوره از حراج تهران در حالی به پایان رسید که مجموع فروش آثار ارائه‌شده ۴۲ میلیارد و ۲۰۴ میلیون تومان اعلام شد، شش اثر به فروش نرسید و آثار زیادی نیز به قیمت کمینه چکش خورد. گران‌ترین اثر این دوره، اثر «سر شاعر» پرویز تناولی بود. همچنین، اثری بدون عنوان از «منیر فرمانفرمائیان» نیز با قیمت ۳ میلیارد تومان در رتبه دوم قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ 06 July 2019
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۱
میلیاردرهای نهران! مردم گوشت نمی تونن بخورن!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
پول شوئی قانونی به این میگن
هیچکس پولی که از راه حلال و با زحمت به دست آورده باشه ایجوری حروم نمیکنه
و حالا فساد از نوعي ديگر..............

پولي شويي با يكي از پاك ترين روش ها...............................
این پولها از کجا میاد!!!!
یه عده پولدار که مطمئنم از هنر هم سر رشته ای ندارن توی این وضعیت اسفبار اقتصادی ، شو پولدار بودن گذاشتن . فردا پس فردا مسئولین فرصت طلب هم میان پشت تریبون میگن اوضاع اقتصادی اینقدر خوبه که مردم توی حراجی ها پولاشون رو خرج میکنن.مردم بی نوا هم که تو این شرایط پول خرید یک کیلو گوشت 120 هزار تومنی رو ندارن و مستاجرها که کاسه چه کنم دستشون گرفتن . بیچاره قشر ضعیف........
خدايا بداد مستضعفان برس!!!
مبارک آقایان این همه فاصله طبقاتی !! از طرفی عده ای قلیل با پول باد آورده نمی دانند چه بکنن از طرف دیگر اکثریت مردم فقیر و محتاج نون شب و درگیر هزاران گرفتاری و بدبختی !! این بود شعار حکومت مستضعفین ؟؟
سوال اینکه آیا مالیات هم ازاین فروشهای نجومی گرفته میشه یا اونم میذارن به حراج !!!!!!!!!!!!!!
داشتن پول مفت و بادآورده نتیجش میشه این که واسه چندتا نقاشی میلیاردی پول بدی. کسی با زحمت پولدار شده باشه واسه اینجور چیزا . الکی پول نمیده.
پول باد آورده را باید یه جایی سرمایه گذاری کرد چی بهتر از تابلوهای نقاشی
اینکه در یک جامعه یه عده هستند که برای آثار هنری پول خرج می‌کنند خوبه ولی کاش ارگانی پیگیر این پولها میشد که از کجا آورده‌اند؟ آیا اختلاسی یا دزدیی در کار بوده؟
آیا مالیات درآمدهاشون را دادند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار