بازدید 11312

پل طبیعت اهواز تا اطلاع ثانوی مسدود شد

کد خبر: ۹۰۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷ 04 July 2019

پل طبیعت اهواز با هدف پیشگیری از قطع انتقال آب و به درخواست آبفای اهواز، تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی اهواز، پل طبیعت اهواز از جمله جاذبه های معروف شهر اهواز به شمار می رود؛ این پُل مخصوص تردد شهروندان و پیاده روی آنها توسط سازمان زیباسازی شهرداری اهواز طراحی و به اجرا گذشته شد و مورد استقبال بسیار خوب شهروندان اهوازی نیز قرار گرفت.

از طرفی یک خط لوله ی انتقال آب در زیر پل از سوی شرکت آب و فاضلاب اهواز تعبیه شده که بنا به نامه آن شرکت به سازمان زیباسازی، لوله ی مذکور که آب را از شرق به غرب کارون منتقل می کند، دچار فرسایش شده و به تعمیرات فوری نیاز دارد.

در نامه ی شرکت آبفای اهواز خطاب به سازمان زیباسازی آمده است:

”شرکت آب و فاضلاب اهواز به‌منظور جلوگیری از بروز مخاطرات جانی همچنین پیشگیری از قطع شدن خط انتقال آب درخواست انسداد پل طبیعت را می نماید ".

سازمان زیباسازی با در نظر گرفتن حساسیتهای مذکور در نامه ی آبفا بویژه مسئله ی بسیار مهم خطرات جانی که ممکن است جان شهروندان را با خطر مواجه کند، با درخواست انسداد موقت این جاذبه ی شهری از طرف شرکت مذکور موافقت می نماید.

بدیهی است که بلافاصله پس از اتمام تعمیرات خط لوله از سوی شرکت آب و فاضلاب اهواز، انسداد بوجود آمده مرتفع خواهد شد و پُل همچون گذشته در خدمت شهروندان عزیز اهوازی قرار خواهد گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر