بازدید 5468
۱
گزارش

آیامعاونِ‌بازنشسته‌زن وزارت‌ورزش،دست‌ازصندلی‌اش‌می‌کشد؟

این تخطی و مقاومت مقابل قانون رسمی کشور، بیش از آنکه متوجه محمدیان باشد، مستقیما به چشم پوشی سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برمی گردد که به طور کامل چنین موضوعاتی را می بیند و ماههاست که بدلایل شخصی و سلیقه ای دم بر نمی آورد.
کد خبر: ۹۰۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ 03 July 2019

قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها در فدراسیون‌های ورزشی و وزارت ورزش آذرماه سال گذشته اجرایی شد که براساس همین قانون فریبا محمدیان معاون امور بانوان وقت وزارت ورزش کنار رفت و وزیر ورزش هم در حکمی زهرا موسوی را به عنوان سرپرست جدید امور بانوان معرفی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، با وجود ابلاغ قانون و انتخاب سرپرست برای امور بانوان، فریبا محمدیان در کمال تعجب و با سماجت مقابل قانون از ۲۴ ساعت بعد در محل کارش حاضر شد و این حضور تا امروز هم همچنان ادامه دارد! موردی که متاسفانه تنها در ورزش می توان شبیهش را سراغ گرفت البته حضور محمدیان در وزارت ورزش تنها فیزیکی نیست و طبق شنیده ها وی در بسیاری از امور و تصمیم گیری، دخالت مستقیم دارد و تصمیم‌گیری می‌کند.

این تخطی و مقاومت مقابل قانون رسمی کشور، بیش از آنکه متوجه محمدیان باشد، مستقیما به چشم پوشی سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برمی گردد که به طور کامل چنین موضوعاتی را می بیند و ماههاست که بدلایل شخصی و سلیقه ای دم بر نمی آورد.

آیامعاونِ‌بازنشسته‌زن وزارت‌ورزش،دست‌ازصندلی‌اش‌می‌کشد؟

پایان دوره سرپرستی معاونت بانوان

محمدیان که پیش از حضورش در وزارت ورزش، ریاست فدراسیون اسکیت را برعهده داشت، با وجود بازنشسته بودن از سوی کمیته ملی المپیک به عنوان نماینده برای حضور در کمیسیون زنان شورای المپیک آسیا معرفی شد، اما این موضوع انتقادات زیادی را از سوی اهالی ورزش به دنبال داشت به طوری که مسئولان کمیته ملی المپیک تصمیم گرفتند نمایندگان ایران را بار دیگر مورد بررسی قرار دهند. بعد از این اتفاقات بود که فرهادی‌زاد جایگزین محمدیان به عنوان نماینده ایران در کمیسیون زنان و ورزش معرفی شد.

با بالاگرفتن فشارها، محمدیان از گزینه کمیته ملی المپیک کنار رفت، اما فعالیت خود را در وزارت ورزش همچنان ادامه داد تا جایی که به نوشته فارس شنیده می‌شود از امکانات و حمل و نقل دولتی هم برای تردد در وزارت ورزش استفاده می‌کند. محمدیان با توجه به ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها شکایت خود را به مقامات ذیربط ارسال کرد، اما راه به جایی نبرد تا وزیر ورزش به فکر گزینه دیگری برای این پست باشد. حالا به نظر می‌رسد دوره سرپرستی معاونت بانوان به پایان رسیده است.

بعد از گذشت حدود ۷ ماه از سرپرستی معاونت امور بانوان وزارت ورزش حالا خبر‌های جدیدی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه قرار است مهین فرهادی‌زاد جایگزین محمدیان در معاونت امور بانوان شود. فرهادی‌زاد سابقه طولانی در ورزش دارد و به عنوان رئیس کمیسیون زنان کمیته ملی المپیک نیز فعالیت می‌کند. فرهادی‌زاد در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا سرپرست کاروان زنان بود. او سابقه دبیری فدراسیون بیماری‌های خاص را نیز در کارنامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا قانون منع بکارگیری بازنشسته ها اجرایی نمیشه ؟
چرا همشون دارن در پستهای مشاور فعالیت میکنن ؟
هم حقوق بازنسشتگی بگیرن هم حقوق مشاوری ؟
چرا توی مملکت همش داره مسخره بازی طی میشه ؟
همه چی به مسخره گرفته شده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر