بازدید 7198
۹

حدادعادل: بعضی برای رضای خدا کاندیدا نشوند

کد خبر: ۹۰۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴ 30 June 2019
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت:خوب است که امسال برخی برای رضای خدا احساس تکلیف شرعی نکنند و فداکاری کنند تا زمینه برای رسیدن به گزینه یا گزینه‌های مشترک در جریان اصولگرایی هموار شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا غلامعلی حدادعادل طی سخنانی در نشست مشترک اعضای شورای مرکزی و دبیران استانی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی شرط اول در انتخابات را اخلاص و کار کردن برای خدا دانست و گفت: در هر دوره تعدادی از عزیزان وارد میدان می‌شوند و همه اظهار می‌دارند بخاطر احساس تکلیف شرعی وارد رقابت انتخاباتی شده‌اند که این تعدد کاندیدا در جبهه نیرو‌های ارزشی باعث تقسیم آرا و موفقیت رقیب می‌شود، خوب است که امسال برخی برای رضای خدا احساس تکلیف شرعی نکنند و فداکاری کنند تا زمینه برای رسیدن به گزینه یا گزینه‌های مشترک هموار شود.

وی افزود: شرط موفقیت اصولگریان وحدت و تلاش برای بسیج اجتماعی و داشتن گفتمان مناسب و طرح دوگانه جنگ و صلح یا جنگ و مذاکره را انحرافی است.

در بخش دیگری از این نشست حجت الاسلام سیدحمید روحانی طی سخنانی با استناد به آیات قرآنی موضوع تحریف اندیشه شخصیت‌ها و تحریف گفتار و رفتار امام خمینی (ره) را به طور خاص مورد کنکاش و بررسی قرارداد و گفت: نوع معرفی سیره و سلوک امام راحل در دایرة المعارف بزرگ اسلامی و نیز کتاب الف. لام خمینی با انتقادات و اشکالاتی همراه است که از استادان می‌خواهیم در این خصوص ساکت نباشند و مطالب غیر واقع و یا تحلیل و برداشت‌های ناصحیح از سوی هر فرد یا مجموعه‌ای را نقد کنند تا آیندگان با چهره تحریف شده شخصیت‌های مبارز مواجه نشوند.

وی تاکید کرد: برای نمونه به شخصیت مبارز و بیدارگری، چون سید جمال‌الدین اسدآبادی ۷۰ نسبت ناروا زدند و این گونه جریانات امروز هم فعال هستند تا امام خمینی را همچون دیگر سیاستمداران دنیا فردی سیاست‌باز و اهل زدوبند معرفی‌کنند که در این موارد ضرورت دارد روشنگری صورت گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵۲
انتشار یافته: ۹
برخی هم برای خدا سکوت کنند. برخی برای خدا خانه نشین شوند. برخی برای خدا بروند دنبال تفریح و مسئولیت را رها کنند.
از جمله خود شما
چه کسی رضای خدا را تشخیص میده ؟
رضای خدا یعنی رضای مردم
و جهت اطلاعتون مردم راضی نیستند از هیچکدومتون
و شاید به تنهایی و در خلوت خودتون میفهمید
اما ... امان از انسان جاه طلب و سیری ناپذیر
الان حداد عادل داشت این تقاضا رو از خودش میکرد؟!
دعوا سر کمک به حل مشکلات مردم؟؟!!!
شما خودت محض رضای خدا کی بازنشست میشی؟
منجمله خود حضرتعالی و ژن های خوب وابسته...
شما پيشقدم شويد تا بقيه ياد بگيرند .
شما اگر خودتان از برخی از پستهایتان برای رضای خدا خداحافظی کنید آنها هم یاد می گیرند. از باهنز بیاموزیم
خواهشمند است شما هم در خانه بمان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار