بازدید 4284
۱
تحکیم صدرنشینی تیم ملی در اردبیل

لیگ ملت های والیبال؛ پیروزی قاطع و آسان ایران بر استرالیا

کد خبر: ۹۰۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱ 22 June 2019

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته چهارم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ آسان ترین پیروزی اش در فصل جاری رقابت های والیبال را به دست آورد و راحت‌تر از آنچه تصور می‌شد مقابل استرالیا به امتیاز ۳۰ در جدول جهانی رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، ملی‌پوشان والیبال ایران از ساعت 18:30 امروز (شنبه) در دومین دیدار خود در هفته چهارم لیگ ملت‌های 2019 در سالن حسین رضازاده اردبیل به مصاف استرالیا رفت و مقتدرانه به برتری 3 بر صفر دست یافت. شاگردان کولاکوویچ در ست‌های اول تا سوم به ترتیب با نتایج (25 بر 19)، (25 بر 19) و (25 بر 14) پیروز شدند.

سعید معروف، امیر غفور، فرهاد قائمی، جواد معنوی‌نژاد، علی شفیعی، علی‌اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) بازیکنان شروع‌کننده ایران در بازی مقابل حریف سنتی والیبال‌مان بودند. کولاکوویچ در این بازی به دو دریافت‌کننده اصلی خود یعنی عبادی‌پور و فیاضی استراحت داد. بازی با برتری 3 بر صفر استرالیا شروع شد و جواد معنوی‌نژاد هم اعتمادبه‌نفس لازم را نداشت، ولی چهار سرویس بدون بازگشت امیر غفور، جریان بازی را کاملاً عوض کرد. اشتباهات معنوی‌نژاد باعث شد کولاکوویچ از میلاد عبادی‌پور به جای او استفاده کند، اما معنوی‌نژاد در پایان ست به جای خود برگشت، ستی که ایران آن را 25 بر 19 برد.

استرالیا که از دو بازیکن اصلی خود در بازی مقابل ایران استفاده نمی‌کرد در ست دوم هم حرفی برای گفتن مقابل اسپک‌های قدرتمند ایران نداشت. اشتباهات بازیکنان استرالیا هم مزید بر علت شد تا اختلاف امتیازات زیاد شود. امیر غفور در این ست هم نشان داد که پس از یک فصل بازی در ایتالیا، چقدر پیشرفت کرده است. امتیاز 25 ست دوم توسط دفاع روی تور اصغر مجرد برای ایران به دست آمد تا این ست نیز مانند ست اول 25 بر 19 به سود ایران تمام شود.

شروع طوفانی ایران در ست سوم باعث شد تا نخستین وقت استراحت فنی در پوئن 8 بر 2 به سود ایران رقم بخورد. دفاع روی تور کاملاً برتر از سوی بازیکنان ایران و بازی بسیار پراشتباه از بازیکنان استرالیا، دلیل یکطرفه شدن این بازی و کسب پیروزی ارزشمند برای ایران بود. ست سوم این بازی با نتیجه 25 بر 14 به سود ایران تمام شد و شاگردان کولاکوویج 3 بر صفر پیروز شدند.

پیش از آغاز این بازی علاوه بر آذربایجان، اردبیل و علی دایی نیز تشویق شدند.سعید معروف، کاپیتان تیم ملی ایران هم مانند دیدارهای گذشته با تمرین‌دهنده اختصاصی خود را برای بازی آماده کرد.تیم ملی والیبال ایران در بازی سوم و آخر هفته چهارم لیگ ملت‌ها از ساعت 18:30 فردا (یکشنبه) به مصاف فرانسه می‌رود. دیدارهای هفته پنجم این مسابقات در بلغارستان برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از مسئولین میخواهم از ظرفیت های آموزش رشته های ورزشی بالاخص والیبال و فوتبال داخل سالن و وزنه برداری و کشتی و.... در قبال کسب درآمدارزی به کشورهای دوست مثل قطر افغانستان سوریه عراق کوبا ونزوئلا کویت عمان آذربایجان پاکستان هند تاجیکستان ترکیه و ...... کوتاهی نکنید و درخصوص این پیشنهاد ناقابل کمی تامل کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل