بازدید 4806
۲

گزارش کمیسیون آموزش درباره حادثه علوم تحقیقات

کد خبر: ۹۰۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 18 June 2019
گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات قرائت و بر این اساس مشخص شد دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان کارفرما و شرکت مهران گشت مقصر هستند.

به گزارش فارس، گزارش کیمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان توسط میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قرائت شد.

طبق جمع‌بندی این گزارش، دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان کارفرما و متولی امور حمل و نقل دانشجویان در واحد علوم و تحقیقات و شرکت مهران گشت در این حادثه و در مواردی که ذکر شد مقصر هستند.

همچنین با بررسی صورت گرفته مشخص شد که استفاده از تله‌کابین برای جابه‌جایی حدود ۴۰ هزار دانشجوی این واحد و با توجه به قرارگیری ساختمان‌های دانشگاه در محل‌های مختلف این مجموعه امکان منطقی ندارد.

همچنین براساس این گزارش موارد متعددی از سهل‌انگاری مدیران دانشگاه آزاد و رؤسا و معاونان واحد علوم تحقیقات در خصوص بی‌تدبیری در این حادثه وجود دارد که این موارد شامل قبل از حادثه (نظیر عدم رعایت موارد ایمنی راه و عدم نظارت بر پیمانکار) و بعد از حادثه (نظیر باقی ماندن موارد عدم ایمنی) است که از سوی کمیسیون در حال پیگیری از مقامات قضائی و نتیجه آن متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
میرحمایت میرزاده اتفاقا با اون میرزاده رییس قبلی ارتباط نداره که. حتما داره
دانشگاه ازاد رو تعطیلش کنین بره
دلبندان دانشگاه ازاد اگر واقعا دنبال حل مشکل هستید کمی از تجربه دیگران استفاده کنید. طبق مشاهده شخصی بنده از یک مورد مشابه , مشکل ارتفاع خوابگاه با جاده اصلی کمپ دانشگاه با پله برقی حل شده بود. در نتیجه بدون نیاز به ساخت تله کابین میتونید به سه راس پله برقی مشکل رو حل کنید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار