بازدید 10953
۳

ساعت کاری ادارات استان یزد تغییر می‌کند

کد خبر: ۹۰۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 13 June 2019

با ابلاغ استاندار یزد ساعت کاری ادارات استان یزد از تاریخ ۲۵ خرداد تغییر می‌کند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، استاندار یزد با ابلاغ به مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌های استان یزد، تغییر ساعت کاری از تاریخ ۲۵ خرداد ماه لغایت ۳۱ مرداد ماه سال جاری را اعلام کرد.

بر این اساس، تغییر ساعت کاری ادارات استان شامل بیمارستان‌ها، مراکز خدمات درمانی، امداد رسانی و آتش نشانی نمی‌شود و این تغییر ساعت مربوط به تمام ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی است.

ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های دولتی استان از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ صبح تا ۱۳:۳۰ و ساعت کاری پنج‌شنبه‌ها نیز از ساعت ۶ صبح الی ۱۲:۳۰ خواهد بود و ورود و خروج کارمندان بر اساس این ساعت‌ها محاسبه می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
با سلام و احترام اگر شما دنبال بهره وری و مدیریت درست سرمایه های کشور و بویژه مهمترین سرمایه های نظام مدیریتی کشور که همان منابع نیروی انسانی میباشد ، هستید بجای اینکه دنبال برنامه های دست و پاگیر و آزار دهنده و بهم زننده نظم حیاتی و سلامتی کارکنان باشید ، بهتر است به دنبال افزایش انگیزه مثبت این منابع مهم کشور باشید . بجای تغییر ساعات کار ، میتوانید ساعات کار ادارات را یک ساعت کاهش دهید آنوقت خواهید دید که به راحتی با افزایش انگیزه مثبت کارکنان ، خود آنان با شما همکاری خواهند کرد و چند برابر طرح تغییر ساعات کار ، موجبات صرفه جویی انرژی و افزایش بهره وری را فراهم خواهند کرد. ولی اگر همانند همیشه فقط بر روی طرحها و نظریه های خود پافشاری کنید و فشار مضاعف به کارکنان ادارات وارد کنید نتیجه عکس خواهد داد و با عدم همکاری کارکنان روبرو خواهید شد به نتیجه نخواهید رسید و همچنین در کل موجبات افزایش نارضایتی های عمومی و .... فراهم خواهد شد که تبعات بسیار بد و نامناسبی برای کشور و جامعه خواهد داشت . موفق باشید
كاش البرز هم تغيير كنه
فقط یزد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان