بازدید 7268
۲

مکالمه تلفنی «آبه» با ترامپ پیش از سفر به تهران

کد خبر: ۹۰۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 11 June 2019

دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا و "شینزو آبه" نخست وزیر ژاپن، امروز سه شنبه پیشاپیش سفر آبه به تهران، در مورد ایران و وضعیت منطقه با یکدیگر تلفنی صحبت کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، خبرگزاری کیودو ژاپن اعلام کرد ترامپ و آبه در مورد مسائل منطقه ای از جمله وضعیت ایران ۲۰ دقیقه تلفنی صحبت کرده اند.

"یوشیهیده سوگا" سخنگو و دبیر ارشد کابینه دولت ژاپن که بعد از گفت و گوی تلفنی آبه و ترامپ در میان خبرنگاران صحبت می کرد حاضر به ارایه جزییات بیشتری از موضوعات مورد مذاکره دو رهبر در این گفت و گوی تلفنی نشد و به دلیل حساسیت موضوعات مطرح شده از ارایه اطلاعات بیشتر خودداری کرد.

"شینزو آبه" نخست وزیر ژاپن فردا چهارشنبه در سفری سه روزه به منظور دیدار و گفت و گو با مقامات جمهوری اسلامی ایران راهی تهران می شود.

سفر "شینزو آبه" به تهران، نخستین سفر یک نخست وزیر ژاپن به ایران در چهار دهه گذشته است پیش از او "تاکئو فوکودا" نخست وزیر وقت ژاپن در سال ۱۹۷۸ میلادی به ایران سفر کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
خدا کنه این بنده خدا فرشته نجات ایران بشه به خدا هلاک شدیم هیچی نمی شه خرید.
شمارابخدااینقدرسفراین اقارابزرگ نکنید ومردم رابیخودی امیدوارنکنیدقرارنیست بعدازسفر ابه معجزه ای رخ دهد حرف اخرامریکایی های اجرای تمام ۱۲ شرط است ولاغیر
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
حالا اینها رو فراموش کن نگاه کن ببین چه اقتصاد رو هوایی داریم که فردا با یه نیش خند طرفین دلار میفتهپایین ( البته هیچ چیز ارزون نمشه ها) وبا یه اخم طرفین دلار میکشه بالا که صد البته قیمتها سرسام آور میره بالا . خوش بحال خودرو ساز های داخلی و البته مطمئن باش که نتیجه اینجور مذاکرات و دیدارها رو هم امثال خودرو سازها و رانت خوارهای تحریم مدیریت میکنند و تا آخرش مشخصه که چی میخواهد بشود
ترامپ روانی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل