بازدید 4135

حکم سرمربیگری مجیدی در تیم امید آماده امضا

کد خبر: ۹۰۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ 09 June 2019

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به وضعیت تیم امید عنوان کرد: پیش از این با دو نفر صحبت کرده‌ایم. تیم امید برای هر مربی جای نگرانی دارد، چون باز‌ی‌ها در فیفادی نیست. بحث امید در فیفا هم خیلی دیده نشده است. ما در پنل ۴ هستیم که به خاطر حذف شدن قبلی‌ما بود. یعنی اینکه یک تیم از گروه یک، یک تیم از گروه دوم و یک تیم از گروه سوم و ما از گروه چهار آمده‌ایم. این بار سخت‌ترین دوره برای تیم امید است. امتیازمان با تیم اول یکی شد.

به گزارشت ابناک ورزشی، تاج گفت: با یحیی گل‌محمدی صحبت کردیم و خودش پذیرفته بود، اما بعدا استاندار خراسان رضوی، هیات فوتبال و باشگاه پدیده مفصل صحبت کردند و گفتند تیم‌شان به آسیا راه یافته است. با اینکه با او تفاهم اولیه داشتیم، اما گفتیم به باشگاهش برود. با فرد دیگری صحبت کرده‌ایم که به جمع‌بندی نرسیدیم. درباره کرانچار هم نظرمان این بود که باید تعویض شود و به شکل خوبی جدا شد. الان به فرهاد مجیدی نزدیک شده‌ایم و صحبت دوستانه خوبی داشته و باید ببینیم امروز و فردا چه اتفاقی خواهد افتاد. با مجیدی صحبت شده و به سیستم ما نزدیک است، اما قطعی نشده است. برخی مربیان لیگ ارقامی در باشگاه‌ها می‌گیرند که در تیم‌های ملی امکان آن نیست. رقم پیشنهادی ما به گل‌محمدی کمتر از قراردادش بود.

تاج درباره اینکه حضور مجیدی بستگی به وضعیت استقلال دارد، یادآورد شد: مسائل مختلف در این میان موثر هستند از جمله مسائل مالی. هر فردی که به تیم ملی می‌آید باید از نظر مالی ایثار کند، چون ما مانند باشگاه‌ها پول نمی‌دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار