بازدید 7388

تقدیر رئیس شورای مفتیان روسیه از سفیر ایران

بزرگداشت این روز را که هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می کنیم مرهون مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران است که سالها است .در واقع به ابتکار ایشان هست که صدای حمایت از مردم فلسطین برای ایجاد کشور مستقل فلسطین و دفاع از حق مردم فلسطین در سرزمین خود را ما در روسیه بلند کرده ایم.   
کد خبر: ۹۰۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ 31 May 2019

مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس،به دعوت شورای مفتیان روسیه با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو،مشاور رییس تشکیلات خودگردان فلسطین،سفیر ترکیه و اندونزی،رایزن فرهنگی ایران در مسکو و مقامات سایر کشورهای اسلامی با حضور گسترده مسلمانان روسیه و به ویژه روحانیون،جوانان و نوجوانان شهر مسکو برگزار شد.

به گزارش «تابناک»،  دکتر مهدی سنایی،سفیر جمهوری ایلامی ایران در مسکو ضمن سخنرانی در این مراسم عظیم گفت سیاست اصولی جمهوری اسلامی حمایت از مردم مظلوم فلسطین بوده و هست و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بر این اصل تاکید کردند و آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز این رویه را بحمدالله تا کنون استمرار داده اند.

وی افزود در شرایطی که طرحی موسوم به معامله قرن علیه کردم فلسطین در جریان است وحدت و یکپارچگی جهان اسلام ضرورت دو چندانی پیدا کرده است.سفیر ایران تاکید کرد طرح موسوم به معامله قرن که بدون مشارکت مردم فلسطین تدوین شده است مانند دیگر طرح هایی که منافع مردم مظلوم فلسطین را در نظر نگرفته است،محکوم به شکست است.

شیخ راویل عین الدین رئیس شورای مفتیان مسلمانان روسیه در این مراسم اظهار داشت : امروز روز قدس و روز همبستگی با مردم فلسطین است . ما بزرگداشت این روز را که هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می کنیم مرهون سفیر ایران که سالها است با ایشان همکاریهای خوبی داریم، می دانیم و در واقع به ابتکار ایشان هست که صدای حمایت از مردم فلسطین برای ایجاد کشور مستقل فلسطین و دفاع از حق مردم فلسطین در سرزمین خود را ما در روسیه بلند کرده ایم. 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار