بازدید 10864
۱
سوژه

برانکو درتهران به جلسه مالک تراکتورسازی رفت؟

کد خبر: ۹۰۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴ 29 May 2019

ساعاتی قبل از برگزاری دیدار حساس سپاهان – پرسپولیس در اصفهان، سایت‌های تبریزی خبر از دیدار برانکو ایوانکوویچ با محمدرضا زنوزی در تهران دادند. به نظر می‌رسد زنوزی که درصدد انتخاب چهارمین مربی مدنظر خود برای تراکتور است، قصد دارد تا با انتخاب برانکو ایوانکوویچ، گام بلندی در نقل و انتقالات تابستانی بردارد.

به گزارش تابناک ورزشی، این دیدار در روز‌های گذشته انجام شده و طرفین جلسه‌ای با یکدیگر برگزار کرده اند که البته باید منتظر اظهارات رسمی حاضران در این نشست درباره موارد مطروحه فی مابین بود و اینکه این جلسه چقدر در آینده پرسپولیس، تراکتور و برانکو تاثیرگذار است. البته تراکتور درحال حاضر درحال انتخاب سرمربی است و زنوزی قصد دارد با وسواس انتخابی بی حرف و حدیث برای این پست مهم داشته باشد.

در نهایت جلسه روز پنج شنبه برانکو ایوانکوویچ با مدیران پرسپولیس همه چیز را تعیین خواهد کرد؛ جایی که ایرج عرب، نبی، کاشانی و دیگر اعضای هیئت مدیره باید عامل اصلی موفقیت چند سال اخیر را روی نیمکت حفظ کنند و با پرداخت حقوق قانونی اش، او را به پای میز مذاکره برای تمدید بکشانند اگرچه آن‌ها حالا یک رقیب جدی برای خود تراشیده اند.

برانکو در تهران با مالک تراکتورسازی جلسه داشت؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تابناک اس دق لالی خودت را داری ... تا بتونی در آستانه بازی حساس پرسپولیس براش حاشیه درست کنی!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست