بازدید 11359
بازتاب

برانکو: شاید درپرسپولیس نمانم و به خانه برگردم

کد خبر: ۹۰۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ 25 May 2019

برانکو در آستانه بازی حساس و فینال گونه با سپاهان در جام حذفی، به صراحت اعلام کرد که احتمال دارد فصل آینده در ایران و پرسپولیس نباشد.

به گزارش تابناک ورزشی، بخش مهم مصاحبه ایوانکوویچ با ایسنا را اینجا بازنشر می دهیم که مشخصا سرمربی کروات ازنحوه دریافت مطالباتش ناراحت و دلخور است و احتمال جدایی اش از قرمزها را منتفی نمی داند.

به پایان فصل نزدیک می‌شویم و این روز‌ها شایعه‌های زیادی در مورد شما و پیشنهادات باشگاه‌های عربی مطرح می‌شود. با وجود این که می‌دانیم قرارداد دارید، اما برخی پیشنهادات مالی بسیار خوب هستند و شاید باشگاه پرسپولیس نتواند با آن پیشنهاد مالی رقابت کند. با وجود همه این مسائل آیا پرسپولیس سال آینده با برانکوایووانکویچ چهارمین قهرمانی خود را به دست می‌آورد؟

در سه سال اخیر پرسپولیس نتایج درخشانی کسب کرد و با وجود ارتباطاتی که ایران با کشور‌های مختلف از جمله امارات، قطر ترکیه و کویت دارد و همین طور عربستان دارد، اما همه نتایج پرسپولیس را دنبال می‌کنند. از خیلی از جا‌های دنیا برای من پیام تبریک آمد. الان هم من و هم تعداد قابل توجهی از بازیکنان پیشنهاداتی دارند. طی آخرین جلسه‌ای که در باشگاه داشتیم تصمیم گرفتیم هر بازیکنی که پیشنهاد جدی و خوبی دارد می‌تواند برود. چون ما نمی‌خواهیم جلوی پیشرفت کسی را بگیریم. همین داستان شامل حال من هم می‌شود. خواهیم دید وضعیت به چه شکل خواهد شد و الان نمی‌توانم حرفی بزنم. به این موضوع هم فکر نکرده‌ام و فقط تمرکزم روی بازی جام حذفی است. خیلی‌ها با من تماس می‌گیرند، اما تا وقتی که همه چیز تمام نشده با کسی صحبتی نمی‌کنند.

برانکو: شاید درپرسپولیس نمانم و به خانه برگردم

پس در پایان فصل و بعد از جام حذفی درباره آینده‌تان تصمیم‌گیری می‌کنید؟

در فوتبال هیچ وقت نمی‌دانید آینده چه می‌شود. چون همیشه گزینه‌هایی وجود دارد؛ از برگشتن به خانه و ادامه دادن در اینجا ممکن است اتفاق بیفتند. واقعاً سخت می‌توان آینده را پیش‌بینی کرد، اما واقعیت این است که یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم.

صحبت‌های پر ابهام شما درباره ماندن و یا جدایی، هواداران پرسپولیس را نگران کرده است. شما محبوبیت عجیبی بین هواداران پرسپولیس دارید. اگر روزی بخواهید درباره آینده‌تان تصمیم بگیرید آیا به محبوبیتی که بین هواداران دارید هم فکر خواهید کرد؟

این سوال نسبی است و الان درباره آن فکر نمی‌کنم. من واقعیت فوتبال را بیان کردم. همه چیز درباره من و بازیکنان ممکن است رخ دهد. فعلاً به هیچ چیز فکر نکردم و تمرکزم به بازی پیش‌رو است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
فهمیده اوضاع ایران خرابه یه مدت بره تا آبها از آسیاب بیفته.من هم بودم این تصمیم را میگرفتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
هیچ وقت خیانتها و کارشکنی های این اجنبی در راه آماده سازی و مسابقات تیم ملی از اذهان فوتبالدوستان ایران پاک نخواهد شد
برو که بهترين کار همون چوپوني هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
این اجنبی بعد از خالی کردن زیر پای کی روش، منتظر بود که بعنوان سرمربی تیم‌ملی انتخاب شود. چون به هدفش نرسید، نومید و سرافکنده به لانه اش برمی‌گردد در حالیکه نام نیکی از خود به یادگار نگذاشته است.
معلومه که میره چون مانده بود فقط کیروش رو خراب کنه جای اون بشینه
دلارها ته کشیدند
پرسپولیس تا وزیر ورزش و تاج رو داره نیازی به برانکو نداره.
حالا که چی مصاحبه ده روز پیش رو الان باز نشر می کنی؟ حاشیه بسازید یا نسازید ما هت تریک کردیم. حذفی رو هم می گیریم ایشالا به حق صاحب این شبهای عزیز
منتظره ببینه تیم ملی دعوتش میکنه یا نه و بعد بره
پرسپولیس وواستقلال و یادهر تیم دولتی دیگر باید دستش از جیب بیت المال قطع بشه وومثل تمام دنیا به بخش خصوصی واگذار شه، اگر نه فساد مالی و سواستفاده سیاسی همچنان بیداد خواهد کرد و البته پولومردم بر باد خواهد رفت
کاملا" مشخصه داره بازارگرمی میکنه
می خواد قیمت را ببره بالا-مسئولین به فکر باشن از بیت المال خرج نکنند درضمن این آقا هرچه داشته رو کرد به فکر مربی بهتر باشید تا قهرمان آسیا بشیم نه در جا بزنیم.....خخخخخ
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار