بازدید 27958

محتوای اعتراف‌نامه نجفی چه بود؟

کد خبر: ۹۰۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ 29 May 2019

محمدعلی نجفی نامه‌ای را در منزل دختر خود گذاشته بود و در آن از انگیزه خود برای قتل همسرش سخن گفته است.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران بعد از دستگیری نجفی از نامه‌ای سخن گفته بود که او پس از قتل همسرش، از خود به جای گذاشته بود.

سایت خبری سحام خبر داده است که محمدعلی نجفی این نامه را در منزل دختر خود گذاشته بود و در آن از انگیزه خود برای قتل همسرش سخن گفته است.

در متن نامه، شهردار سابق تهران مدعی شده است که همسرش با مرد دیگری در ارتباط بود. بنا به ادعای وی، او بارها از همسرش خواسته تا به ارتباطش با آن مرد خاتمه دهد.

محمدعلی نجفی در نامه خود گفته است که پس از تداوم این تماس‌ها، از نظر او مهدورالدم محسوب می‌شد و بر همین اساس همسرش را به قتل رسانده است.

چندین ماه پیش نیز محمدعلی نجفی از وی خواسته بود تا با دریافت یک منزل مسکونی از وی طلاق بگیرد، اما همسرش مصرا خواستار ادامه این رابطه بوده است.

این ادعاها بر اساس محتوای نامه ای است که توسط آقای نجفی نگارش شده و از صحت و یا عدم صحت ارتباط خانم میترا استاد با فرد دیگر، مستقلا اطلاعی در دست نیست.

گفتنی است؛ ظهر دیروز ۷ خرداد خبر قتل میترا استاد به پلیس ۱۱۰ اعلام شد. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این قتل در طبقه هفتم برجی واقع در بلوار خوردین سعادت‌آباد به‌وقوع پیوسته و جسد مقتول در اتاق‌ خواب و در حالی که به ضرب گلوله به قتل رسیده، کشف شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۱۲
اتش به اختیار یعنی همین
اتاق خواب چیه؟! توی حموم به قتل رسیده.
این یعنی چی که خصوصی ترین اطلاعات این فرد رو منتشر می کنید ... اصلا به بقیۀ مردم ایران چه ربطی داره که توی نامه چه نوشته ...
بعضی وقتها خودتون رو جای بازمانده های این افراد و اطرافیان نزدیکشان ، قرار دهید .
باشه همینه ما هم باور کردیم
خیلی راحت از طریق تماس های خانم می توان رد مرد دوم را گرفت
حالا چرا می خواهید با این عجله جلوی اعدام و قصاص نجفی را بگیرید و داستان مهدورالدم را شروع کردید
عجب دروغ بزرگی، دختر مردم رو زده کشته براش تهمت هم می زنه اینقدر بی رحم بوده که حداقل به خاطر پسرش نباید بدبخت رو می کشت. اگه با یکی دیگه رابطه داشت چرا طلاق نمی گرفت؟مردم رو چی فرض کرده
اگر خوب بررسی شوی ؛ شاید که حق با آقای نجفی باشد.
من فکر می کردم فقط قاتلین عادی به مقتولان تهمتهای ناموسی می زنند نمی دانستم قاتلهای نخبه هم همینطورند . می توانست همسرش را طلاق دهد حق طلاق با مرد است و نیازی هم به رضایت زن وجود ندارد . این باید اعدام شود وگرنه هر مردی به خاطر اختلافات زناشویی همسرش را می کشد و به او تهمتهای ناموسی می زند
ای کاش قوانین ما با زنان هم مهربان شود چرا یک زن حق طلاق ندارد ؟؟؟؟ چرا حق حضانت فزند ندارد ؟؟؟؟؟ چرا حق خروج از کشور و تحصیل و اشتغال و ...... را ندارد ؟؟؟؟؟ این خانم میترا استاد بیچاره که به قتل رسیده اگر به دادگاه مراجعه می کرد و می گفت من از شوهرم می ترسم و طلاق می خواهم آیا او را طلاق می دادند ؟؟؟؟ مسلما نه !!!! چند هزار زن دیگر باید به دست شوهرانشان کشته شوند و تهمتهای ناموسی بگیرند ؟؟؟؟
بازی کردن با آبروی دیگران اونم از طرف کسی که مسئولیتهای بزرگی مانند وزارت و شهرداری پایتخت و.... در کشور داشته به هیچ عنوان پذیرفته نیست.
حتی اگر حرف ایشان درست باشد آیا یک وزیر نمی توانست از طریق قانون این کار را اثبات و به زندگی مشترک خاتمه دهد؟!!!!
ایشان می گفتند که پشت سر خانم رفتم قصد ترساندن ایشان را داشتم ولی اسلحه آماده شلیک بود!!!
در نحوه دستگیری ایشان هم تناقض زیاد است در ویلای دماوند بدون مقاومت خود را تسلیم کرد!!!
در خیابان وحدت اسلامی دستگیر شد!!!
خودشون را در خیابان وجدت اسلامی به کلانتری معرفی کردند!!!
امیدواریم قانون برای همه یکسان باشه.
البته با توجه به اظهار نطر یک وکیل که گفته بود ایشان قطعا اعدام نخواهند شد و نحوه برخورد با ایشان نشان میدهد که متاسفانه ..
شما یک سال پیش وفتی با اینهمه سر صدا با این فرد ازادواج کردید ونتوانستید جلوی خودتو بگیری خودتو بدبخت کردی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر