بازدید 14189
۴

مادر میترا استاد: قصاص می‌خواهم

کد خبر: ۹۰۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 29 May 2019

مادرزن محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران بر قصاص دامادش تاکید دارد.

به گزارش ایسنا، مادر میترا استاد به خبرنگار «ایران» گفت: میترا لیسانس حسابداری داشت و قبل از ازدواج با نجفی به عنوان بازیگر فعالیت می‌کرد. حتی در فیلمی به نام «باران» هم بازی کرده بود و جایزه هم گرفته بود. ۶ یا ۷ ماه قبل بود که به عقد نجفی درآمد.

او ادامه داد: پسرش همیشه به ما می‌گفت که میترا با نجفی اختلاف دارند. دخترم حتی ساعت ۴ و نیم بامداد سه‌شنبه ۷ خرداد و درست ساعاتی قبل از اینکه به قتل برسد به برادرش پیام داد که تا الآن با نجفی درگیر بوده است.

مادر میترا استاد افزود: او را دلداری دادیم و گفتیم که به خاطر مهیار - پسرش - حرفی نزند. مهیار امتحان ریاضی داشت و این درگیری‌ها در روحیه او تأثیر می‌گذاشت. همسر سابق میترا مهندس است و او به خاطر مشکلات شخصی که با همسر سابقش داشت از او جدا شد. دیروز صبح مهیار هراسان تماس گرفت و خبر مرگ میترا را داد.

این زن گفت: من از خون دخترم نمی‌گذرم و برای قاتلش قصاص می‌خواهم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
البته حق ایشان است ولی هفت ماه پیش چرا در مقابل این ازدواجی که بنظر می رسد این همه مشکل داشته ساکت بوده اند تا کار به اینجا نکشد که جان یکی گرفته شود
خیلی جالبه ....................از دست این زنها
قصاص نمیتونه درخواست کنه مگر نصف دیه پرداخت کنه و ....
نجفی مردی با هوش وتدبیر و دانا به امور زندگی خانوادگی خود بوده است.او می دانست اگر دفاع نکند فدا ی نیات شوم زنی خواهد شد که باید خودش دراین ماراتن زندگی قربانی شود ،هرچند باید بشدت از زندگی کناره گیری میکرد اما صبر او به پایان رسید ه بود ،
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل