بازدید 9602
۱
گزارش

دو ستاره کلیدی ناراضی استقلال در راه تراکتورسازی

کد خبر: ۹۰۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 28 May 2019

دو بازیکن ناراضی این روز‌های استقلال به احتمال خیلی زیاد راهی تبریز می‌شوند تا پیراهن تراکتور سازی را بر تن کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، با پایان رقابت‌های جام حذفی فصل نقل و انتقالات تابستانی رسما آغاز خواهد شد. از همین الان بازار نقل و انتقالات تابستانی داغ است و تیم‌های بزرگ لیگ برتری به دنبال خرید‌های بزرگ برای فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر هستند.

تراکتور سازی یکی از تیم‌های است که با توجه به خصوصی شدن مقصد احتمالی ستاره بزرگ خواهد بود. این تیم فصل قبل لقب تیم کهکشانی را به خاطر خرید‌های گران قیمت و سرشناسی که داشت به خود اختصاص داد هر چند که در نهایت نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و حتی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم به دست آورد.

مالک باشگاه تراکتور تاکید کرده که تیمش برای فصل جدید بهتر و قوی‌تر از فصل قبل ساخته خواهد شد و این نوید تراکتور پرستاره دیگری را می‌دهد. به نظر می‌رسد که نماینده تبریز در فصل جدید هم از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی خواهد بود و برای رسیدن به چنین جایگاهی نیاز به خرید‌های گران قیمت و سرشناس دارد.

دو ستاره کلیدی ناراضی استقلال در راه تراکتورسازی

یکی از بازیکنانی که پیش از این خبر‌های زیادی درباره حضور او در تراکتور سازی به گوش رسید سید مهدی رحمتی است که جایگاه خود را در ترکیب استقلال از دست داده و به نظر می‌رسد که بهترین تصمیم برای او جدایی از آبی پوشان خواهد بود. با توجه به اینکه تراکتور سازی در خط دروازه خود مشکلات زیادی دارد حضور رحمتی در این تیم باعث می‌شود تا بسیار از مشکلات تیم برای فصل بعد حل شود و تراکتور از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی باشد.

علاوه بر رحمتی که با استقلال به مشکل خورده به نظر می‌رسد که وریا غفوری هم در این مسیر گام برمی دارد. قرارداد غفوری با آبی پوشان به پایان رسیده و باشگاه استقلال ظاهرا تمایلی برای ادامه همکاری با بازیکن تاثیر گذار و کلیدی خود ندارد. تراکتور سازی تیمی جذاب برای غفوری خواهد بود و این بازیکن هم به احتمال خیلی زیاد به همراه رحمتی راهی تیم تبریزی می‌شود تا تراکتور سازان برای فصل جدید از جدی‌ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مثل اینکه این یک برنامه از قبل چیده شده است.دارند بازیکن ومربیان با تعصب استقلالی واقعی رو از استقلال دور میکنن وبنظر میرسه این یک برنامه حاکمیتی است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی