بازدید 6749

دیدار جمعی از دانشجویان با رهبر انقلاب

ساختار قانون اساسی خوب است. البته ساختارها میتوانند تکمیل شوند و نواقصشان برطرف شود؛ مثلاً یک روز مجمع تشخیص نداشتیم و امروز داریم. در همه‌ی نظامها همین است. بنابراین ساختار ایرادی ندارد منتها باید کم و زیادش کرد.
کد خبر: ۹۰۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ 22 May 2019

در شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، دیدار جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکلهای دانشجویی با رهبر انقلاب اسلامی، در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله آغاز شد.

به گزارش تابناک، در ابتدای این دیدار، تعدادی از دانشجویان و نمایندگان تشکلهای دانشجویی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون مسائل کشور میپردازند.

 پاسخ امشب رهبر انقلاب به یکی از دانشجویان درباره نسبت مشکلات کشور با ساختار نظام در ادامه می آید:
 یکی از ناطقان سؤال کردند که این کمبودها در اداره‌ی کشور به ساختار برمیگردد یا به کارگزاران.

حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: ساختار قانون اساسی خوب است. البته ساختارها میتوانند تکمیل شوند و نواقصشان برطرف شود؛ مثلاً یک روز مجمع تشخیص نداشتیم و امروز داریم. در همه‌ی نظامها همین است. بنابراین ساختار ایرادی ندارد منتها باید کم و زیادش کرد.

ایشان افزودند: نظام پارلمانی هم که درباره‌ی آن بحث شد، ما مفصل در مجمع بازنگری قانون اساسی آن را بررسی کردیم و نتیجه این شد که مشکلات نظام پارلمانی از نظام ریاستی بیشتر است.

رهبر معظم انقلاب اضافه کردند: اما ما کارگزاران اشکال داریم؛ ناتوانی و کوتاهی داریم. گاهی کارگزاران در حرکت اشتباهی میکنند که در جامعه شکاف بزرگ ایجاد میکند

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر