بازدید 8377
۲

ورود فناوری جدید برای کشف خودروهای سرقتی

کد خبر: ۹۰۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ 22 May 2019

رئیس پلیس تهران بزرگ از ورود فناوری جدید در دوربین‌های سطح تهران درجهت شناسایی خودورها و موتورهای سرقتی خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، شناسایی خودروها و موتورسیکلت‌های سرقتی، دستگیری سارقان، بازگرداندن اموال سرقتی به دست مالباخته‌ها یکی از فعالیت‌های گسترده‌ای است که پلیس آن را پوشش می‌دهد، در این میان سارقان برای اینکه دستشان برای پلیس رو نشود نیز گاها نقشه‌های شیطانی طراحی و اجرا می‌کنند.

تبهکاران با سرقت پلاک خودروهای دیگر و نصب آن روی خودرو خود سعی در گمراه کردن پلیس دارند هرچند تیرشان به سنگ می‌خورد و خیلی زودتر از آنچیزی که فکرش را می‌کنند به دام پلیس می‌افتند.

درجریان بیست و پنجمین طرح رعد پلیس پیشگیری تهران بزرگ، مأموران کلانتری یافت آباد موفق به دستگیری دو سارق حرفه‌ای آن هم هنگامی که قصد داشتند در نیمه‌های شب از یک سوپرمارکت سرقت کنند شدند.

شگرد سارقان به این شیوه بود که با سرقت پلاک دو خودرو، آن‌ها را روی خودوری خود نصب کرده و به این ترتیب شبانه بدون اینکه ترسی از شناسایی خودوری خود توسط پلیس داشته باشند دست به سرقت می‌زدند.

دراین میان این سوال به وجود می‌آید که با توجه به دوربین‌های سطح شهر تهران چرا خودروها و پلاک‌های سرقتی توسط پلیس شناسایی نمی‌شوند؟ در همین راستا سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ خبری خوش برای شهروندان تهرانی داشت و در این باره گفت:«پلاک خودروها با دوربین‌های سطح شهر رصد می‌شود و درحالی که شهروندی اقدام به تخلف راهنمایی و رانندگی کند تخلف وی ثبت می‌شود.»

او در ادامه افزود: «این نوید را به مردم تهران می‌دهیم که به زودی یک فن آوری نوینی روی دوربین‌های شهر تهران نصب خواهد شد تا پلاک ها، خودروها و موتورسیکلت‌های سرقتی شناسایی و با دستگیری سارقان این اموال به صاحبانشان بازگردد.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اگر در هر ماشین جی پی اس باشد سریعا ماشین پیدا میشود. چرا خودروسازان وطنی این کار را نمی کنند؟
وضع اقتصادی رو بهتر کنین تا دزدی نباشه
بگیر و ببند چه فایده ای داره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر