بازدید 7619

تذکر نماینده قم به روحانی

کد خبر: ۸۹۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 07 May 2019
نماینده مردم قم در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که جناب آقای رئیس‌جمهور ضعف مدیریتی جنابعالی در اداره کشور باعث آشفتگی شدید اقتصادی شده است که مردم احساس می‌کنند هیچ کنترلی بر قیمت‌ها وجود ندارد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۸) توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که جناب آقای رئیس‌جمهور ضعف مدیریتی جنابعالی در اداره کشور باعث آشفتگی شدید اقتصادی شده است که مردم احساس می‌کنند هیچ کنترلی بر قیمت‌ها وجود ندارد، به وظیفه خود عمل کنید.

یعقوب شیویاری نماینده مردم میانه در تذکری به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد که تعلل و بدقولی در خصوص مطالبات فرهنگیان باعث آزردگی این قشر شده است.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در تذکری به وزرای صنعت و کشاورزی عنوان کرد که گرانی افسار گسیخته به ویژه در اقلام خوراکی، اقشار مستضعف کشورمان را نگران کرده و به نظر می‌رسد دولت برنامه خاصی ندارد و امید است برنامه منسجم، کارآمد و عملیاتی برای جلوگیری از گرانی تدوین و اجرا شود.

طیبه سیاوشی‌شاه‌عنایتی نماینده مردم تهران به اتفاق ۹ نفر دیگر از نمایندگان به رئیس‌جمهور درباره عدم تهیه و تصویب سند آمایش سرزمین ملی و استانی و عدم تشکیل شورای عالی آمایش در سال ۹۷ تذکر دادند.

احمد سالک نماینده مردم اصفهان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار صدور دستوری سریع برای تامین کالا‌های اساسی همچون شکر و گوشت در ماه مبارک رمضان و مقابله با گرانی این کالا‌ها و نظارت جدی بر باند‌های دلال کالا شد.

حبیب‌الله ده‌مرده نماینده مردم زابل در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که چرا با گرانی کمرشکن اقدام جدی صورت نمی‌گیرد. تا کی و ز. چه زمانی مردم باید تاوان این سوء مدیریت را بپردازند.

سیدحسین نقوی‌حسینی وعلی‌اصغر یوسف‌نژاد نمایندگان ورامین وساری در تذکری به وزیر دادگستری خواستار تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه در سال ۹۶ شدند.

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر به وزیر آموزش و پرورش ضرورت پیگیری تخلفات انجام شده در مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور و نیز ضرورت جلوگیری فوری از واگذاری امر نظارت مدارس توسط ادارات کل توسعه تجهیز و نوسازی مدارس به بخش خصوصی که موجب فساد و ایجاد رانت می‌شود را متذکر شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۹
جای دو تذکر خالی بود
1- تذکر به رئیس جمهور و نوبخت در مورد بیمه جانبازان و پرداخت حداقل حقوق به جانبازان معسر و مضطر و بیمه کردنکردن آنها توسط نیروهای مسلح
2- تذکر به رئیس جمهور در مورد بی کفایتی رئیس بنیاد شهید
آقایان نمایندگان تذکر فایده ندارد فکراساسی بکنید هم شما و هم رییس جمهور هردو برگزیده این ملت هستید واقعا"شفاف سازی کنید و ببینید مشکل کار کجاست جرا مملکت ول شده است هرکسی در هر شغلی و کسبی هرکاری دلش خواست میکند بازار موادغذایی آشفته و قیمت ها سرسام اور و تورم ساعتی، خودرو هم همین و خانه هم همین واقعا"اگر نمیتوانید و قدرتش را ندارید مثل یک مرد استعفا دهید.مردم خودشان بهتر از شما این مملکت را اداره می کنند.از خدای متعال قدرتی برای شما آرزو میکنم که بتوانید مشکل را پیداکنید.
قیمت ها به ماهیت شعار انقلاب نیز بستگی دارد
آآقای رئیس جمهور منتظر است تا با اتمام دوره ترامپ و آمدن رئیس جمهور بعدی آمریکا برجام دوباره احیاء شود و اوضاع گل و بلبل شود
شما فقط بلديد تذكر بدبد كار ديگري از دست تان بر نمي آيد.ما هم به شما نمايندگان تذكر مي دهيم با اين روال پيش برويد ديگر به شما راي نمي دهيم
فقط مقصر دولت نيست اقتصاد ايران دست غير دولتيها و سازمانها و نهادهاي خاصي است که به هيچ کجا پاسخگو نيستند براي خودشان قدرتي ساخته .... در حاليکه عده اي وصل دروغين به نظام و تظاهر به مذهب و عدالت بيت المال و جيب ملت را خالي مي کنند و کسي ککش هم نمي گزد...
نظارت بر قیمت ها نیست.اجناس بر چسب قیمت ندارند.اصناف هیچ کاری نمی کند و......... اگر چند نقر را مثل اول انقلاب جلوی مغازه اش شلاق بزنند دیگران حسابشان را می کنند اما سهل انگاری می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
اصناف فقط باج بگبر صنف هستند و در هیچ دوره ای به نفع هیچکس نه مردم و نه اعضای صنف کاری نکردند.
کاملا حرف درستی زده.
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
آقای نماینده گفتن که مردم احساس می کنن هیچ کنترلی بر قیمتها وجود نداره ......... بنده عرض می کنم مردم احساس می کنن که اساسا کنترلی بر هیچ چیزی وجود نداره و اونایی هم که گاهی ادای کنترل کردن رو در میارن خودشونو یه عده دیگه باید بیان کنترل کنن . . . . .
تا زمانی که مناصب بر اساس پیشینه انقلابی و نه کارآمدی و تخصص بذل و بخشش می شود، اوضاع همینگونه خواهد بود. واقعا کسی که هیچ سررشته ای از اقتصاد ندارد، و همه تخصصش محدود به یجوز و لایجوز و دغدغه های امنیتی بوده است، چگونه می تواند ایران را از تنگنایی که در آن افتاده است نجات دهد؟ سخنان چند روز پیش این آقا در جمع کارگران نشان زا عمق بی اطلاعی از وضع موجود، یا بی اعتنایی به ان داشت. حتی آمریکا و شوروی هم در اوج جنگ سرد و هنگامی که هزاران موشک هسته ای را رو به شهرها و روستاهای یکدیگر هدف رفته بودند، با چنین لحن پر افاده ای رجز خوانی نمی کردند!!! اگر ما قدرت یک هزارم آن تهدیدها را داشتیم الان ترامپ مشغول رفت و روب جوی های خیابانهایمان بود، خاندان ال سعود سرهای خودشان را در طبق زر، همراه با هدایا و باج و خراج تقدیممان می کردند، چین یکی از روستاهای هومه بیرجند شده بود، روس ها را تا اعماق جنگ های سیبری عقب رانده بودیم تا سرمای قطبی نسلشان را زا روی زمین پاک کند، و هر جمعه در سازمان ملل نماز جمعه ای برپا می شد که همه دنیا، از چین و ژاپن و جیوبتی و مالی تا شیلی و ورو و سویس و اندونزی و بورکینافاسو و فرانسه و آلمان و قربس و مال و مالی در ان شرکت می کردند!!!!
به نظر می رسد ذوالنور مکمل آمریکا است که همزمان با تهدید اخیر بولتون و وزیر خارجه آمریکا او هم زبان به تهدید باز کرد. ذوالنور بیشترین تهدید در داخل را همسو با آمریکا انجام می دهد. علت چیست؟
دولت تعطيل!!!! مجلس تعطيل!!!!! شوراي نگهبان ، مصلحت نظام ، قوه قضائيه و .... آقتابه لگن صد دست ،شام وناهارهيچ
آقای نماینده چقدرش تقصیر رئیس جمهور است ؟
یک حرف پپولیستی مسخره برای تحمیق مردمی که نمی دونن
اتفاقا هم فکران آقای ذوالنور سهم بیشتری در این اوضاع بلبشو دارند
مردم بدنبال دزد فرياد ميزدند آى دزد
و دزد هم فرياد ميزد آى دزد
نمی داتم مسولین کشور کی قراره بفهمند که این روش مملکت دازی صحیح نیست و این مردم تا کی باید تاوان این روش را بدهند. کسی هم که جرات حرف زدن نداره ... امیدوارم تا از این بدتر نشده صدای مردم رو بشنوند.
همیشه در همه حال در همه جا.فقط بیچاره مردم.......
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل