بازدید 3505

تهدید نتانیاهو به ترور رهبران فلسطینی

کد خبر: ۸۹۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۰ 07 May 2019

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کرد که این رژیم بار دیگر سیاست ترور رهبران فلسطینی را در پیش خواهد گرفت.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه نظامی کابینه که برای ارزیابی شرایط در غزه برگزار شد، اعلام کرد که اسرائیل به سیاست ترور رهبران فلسطینی باز خواهد گشت.

نتانیاهو گفت: اسرائیل ترور یکی از رهبران حماس، تخریب دیده بانی ها و ساختمان ها را انجام داد و درگیری پایان نیافته است و همه می دانند قواعد بازی از هم اکنون تغییر کرده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین دستور داد تا توپخانه و نیروهایی که در مرز با غزه مستقر شدند، در آماده باش کامل باشند.

از سوی دیگر پایگاه خبری «24i« رژیم صهیونیستی گزارش کرد که ارزیابی های ارتش رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که آتش بس در غزه برای طولانی مدت نخواهد بود و درصورتی که میان رژیم صهیونیستی و حماس تفاهماتی صورت نگیرد، جنگ طی روزهای آینده ازسرگرفته خواهد شد.

دور جدید درگیری بین گروه های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی از روز شنبه با حمله بالگردهای نظامی این رژیم به مناطق مسکونی غزه آغاز و با پاسخ کوبنده مقاومت سرانجام متوقف شد.

نیروهای مقاومت از جمله جنبش حماس و جهاد اسلامی در واکنش به حملات دشمن صهیونیستی اعلام کردند که مناطق اشغالی را هدف قرار می دهند.

در همین راستا براساس اعلام فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی، طی دو روز گذشته 700 فروند موشک از باریکه غزه به اسرائیل شلیک شده است.

براساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین، در درگیری های دو روز گذشته گروه های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی تاکنون 31 فلسطینی شهید و 175 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار