بازدید 8776
۷
غوطه در سیلاب ـ برش دوازدهم؛

ابتکار منحصربه‌فردی با نام «تور به مناطق سیل زده»

مناطقی که اگر قصد دستگیری از مردمان سیل زده را داشته باشید و از آن مهم‌تر، بخواهید حال و روز سیل زدگان را درک کرده و برای یاری به ایشان در بازگشت از سفر تدارک ببینید، بهترین مقصد‌های سفر در این روز‌ها هستند؛ سفری که برای شماری از هموطنانمان از همان روز‌های ابتدای سیل آغاز شده، ولی هنوز جای تکرار و پای گذاردن شمار زیادی از مردم در مسیر آن را دارد.
کد خبر: ۸۹۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ 03 May 2019
تابناک اجتماعی -
برای بازسازی مناطق سیل‌زده و کمک به سیل زدگان چه می‌شود کرد؟ به تازگی گروهی از هم‌وطنان خوش‌ذوق پاسخی به این پرسش یافته و اجرایی کرده اند که متفاوت از جمع آوری کمک‌های مردمی است.

به گزارش «تابناک»؛ به رغم کوتاهی‌های مسئولان در حوزه گردشگری، چند سالی است که بساط تور‌های داخلی به شدت داغ شده تا جایی که می‌شود رد و اثر رونق گردشگری در بسیاری از مناطق دارای جاذبه‌های مختلف را دید؛ اتفاقی که رونق اقتصاد در این مناطق را موجب شده است.

اتفاقی که از جمله فواید آن، شکل گیری اقامتگاه‌های بوم گردی فراوان در کشورمان است که به پایگاه‌های حفظ میراث‌های ملموس و ناملموس زیادی تبدیل شده اند؛ اقامتگاه‌هایی که روز به روز بر شمارشان افزوده می‌شود و نیم نگاهی به شبکه‌های اجتماعی چون اینستاگرام، حکایت از رضایت مسافران از اقامت در آن‌ها دارد.

اتفاقی که موجب شده تور‌های داخلی رونقی بیش از پیش یافته و به ویژه در روز‌های تعطیل و تعطیلات پایان هفته، بسیاری از هموطنانمان راهی تور‌های یکی دو روزه به مقصد‌های مختلف شوند؛ تور‌های تفریحی که با توجه به سیلاب‌های اخیر، نوع جدید و منحصر به فردی از آن‌ها در دستور کار خیران قرار گرفته است.

 
ابتکار منحصر به فردی با عنوان «تور به مناطق سیل زده»

صحبت درباره تور‌هایی است که مقصدشان، مناطق سیل زده است و به طور ویژه در تهران، به هدف سفر دو سه روزه به مقصد آق قلا برگزار می‌شوند. سفر به منطقه‌ای سیل زده که هنوز خانه‌ها و معابر مناطق وسیعی از آن از زیر آب خارج نشده و بی شک مقصدی مناسب برای تفریح و خوشگذرانی نیست.

مناطقی که اگر قصد دستگیری از مردمان سیل زده را داشته باشید و از آن مهم‌تر، بخواهید حال و روز سیل زدگان را درک کرده و برای یاری به ایشان در بازگشت از سفر تدارک ببینید، بهترین مقصد‌های سفر در این روز‌ها هستند؛ سفری که برای شماری از هموطنانمان از همان روز‌های ابتدای سیل آغاز شده، ولی انبوه خسارات و آسیب‌های وارد آمده به سیل زدگان ایجاب می‌کند شمار بیشتری به این سفر بروند.

ابتکاری ارزشمند که با توجه به وسعت سیلاب‌های اخیر در کشورمان و آسیب‌های ناشی از آن، می‌توان امید داشت به اتفاقات مثبت فراوانی منجر شود. به درک حال و روز هموطنانی که اگر نبود همراهی مردم، ممکن بود آسیب‌های سیلاب در این شرایط اقتصادی برایشان غیرقابل تحمل‌تر جلوه کند.

آسیب دیدگانی که بی شک یکی از بهترین راه‌ها برای حمایت از ایشان، امثال این تور‌هایی است که به ابتکار برخی خیران طراحی شده و به اجرا درمی‌آید؛ تور‌هایی متفاوت که باید امیدوار باشیم با همراهی مردم مداومت بیابند و در نتیجه آن‌ها، یاری و همراهی با سیل زدگان تا عبور کامل از بحران ادامه داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
خوب است که نتیجه کار این تورها را نیز رسانه ای کنید
افرین بر مبتکرین این طور .
خدا خیر بده به بانی این عمل خیر
انشاالله به عاقبت کار خیر علی دایی دچار نشه
همه چی شده لوده بازی
اصل کار درسته
ولی هدف دوستان درست نیست
با طعنه زدن و خوار شمردن کسای دیگه اصل کار میشه ریا...........
ایمان بیاوریم به آغاز فصل بدعتهای بی.بدیل ایرانی، که هنر نزد آنهاست و بس.
معلومه متن آگهی تور جوک هست
جان تو دیگه چرا؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر