بازدید 8536
۵

توضیح پلیس درباره ماجرای حمله به علیرضا افتخاری

کد خبر: ۸۹۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴ 30 April 2019

در پی انتشار خبر حمله به علیرضا افتخاری خواننده کشورمان، این اتفاق از سوی پلیس قزوین مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش «تابناک»، طبق بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد افتخاری روز نهم اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ پس از اتمام برنامه کنسرت خود در شهرستان تاکستان در حین برگشت به سمت تهران، در مسیر متوجه درگیری عده‌ای در منطقه آراسنج بوئین‌زهرا می‌شود و برای وساطت و خاتمه دادن به این درگیری از خودرو خود پیاده شده و با یکی از همراهانش به محل نزاع نزدیک می‌شود.

بنابراین خبر در حین وساطت، ضربه‌ای از سوی یکی از طرفین دعوا به صورت این خواننده کشورمان برخورد می‌کند که منجر به مصدومیت جزئی در صورت وی می‌شود و پس از این اتفاق، فردی که همراه افتخاری بوده با ۱۱۰ تماس گرفته و ماجرا را گزارش می‌دهد که با حضور نیروی انتظامی در محل درگیری، نزاع خاتمه می‌یابد.

قابل‌ذکر است ماجرای حمله به علیرضا افتخاری صحت ندارد و این خواننده کشورمان نیز شکایتی از این اتفاق نداشته و پس از خاتمه نزاع پیش‌آمده با همراهان خود راهی تهران شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
خودش که یک چیز دیگه گفته.!!! ای بابا اول گفته به خاطر احمدی نژاده بعد گفته با یک ماشین تصادف کرده اونا اومدن زدنش حالا هم این خبر!!!
در گزارش قبلی که موضوع طور دیگری منتشر شده بود و ادعا شده بود افتخاری تقاضای پیگیری کرده/از بس افراطیون گند زده اند قضیه با ماست مالی ختم به خیر شده است.
دمش گرم پیاده شده واسه وساطت
مطالب فوق مشكوك است اياواقعيت را اقاي افتخاري نگفته اند ؟
میخواد که دوباره اسمشو سر زبانها بندازه. مدیر برنامه اش یه جور دیگه ماجرا را تعریف کرده بود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل