بازدید 89857

طلبه همدانی کشته شده که بود؟

کد خبر: ۸۹۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ 28 April 2019

صبح شنبه هفتم اردیبهشت بر اثر وقوع تیراندازی در کوچه آخوند در خیابان شهدای همدان، یک روحانی ۴۶ ساله جان خود را از دست داد.

این روحانی «مصطفی قاسمی» نام دارد که بنا به گفته یکی از شاهدان عینی حادثه وقتی از حوزه علمیه خارج شده است از پشت به ضرب دو گلوله توسط ضارب به قتل می‌رسد.

اما شاهد عینی دیگری عنوان می‌کند ضارب که سوار بر خودروی ۲۰۶ بوده چند بار خیابان شهدا را دور می‌زند و چند بار هم در اطراف کوچه آخوند قدم می‌زند یعنی منتظر یک نفر بوده است، وقتی این روحانی از حوزه علمیه خارج می‌شود او را به اسم صدا کرده و عنوان می‌کند «شما آقای قاسمی هستید؟» وقتی این روحانی عنوان می‌کند که خودش است، به سمتش شلیک می‌کند و متواری می‌شود.

بعد از وقوع این قتل، ضارب که «بهروز حاجیلویی» نام دارد در صفحه اینستاگرام خود نسبت به قتل این روحانی اعتراف می‌کند. پلیس هم که بلافاصله در صحنه وقوع جرم حاضر شده بود، بعد از انتشار مطلب در صفحه اینستاگرام این ضارب، خبر از شناسایی او می‌دهد و عنوان می‌کند برادر قاتل دستگیر شده و خودرویی که از آن در جریان وقوع قتل استفاده شده نیز متعلق به برادر او بوده است.

طلبه همدانی کشته شده که بود؟

در مورد قاتل

قاتل در منطقه قاسم‌آباد همدان زندگی می‌کند و به گفته برخی از طرفداران «وحید مرادی» از اراذل و اوباش معروف همدان است که سال گذشته کشته شد؛ این فرد پیش از این عکس‌ها و فیلم‌هایی با انواع سلاح‌های گرم در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود.

مقتول کیست؟

«مصطفی قاسمی»   روحانی 46 ساله که شنبه هفتم اردیبهشت به قتل رسیده است، امام جماعت مسجد حاج کربعلی بود و چندی پیش هم در حوزه علمیه دامغانی به عنوان مسؤول کتابخانه فعالیت می‌کرد.

موضوع دیگر اینکه منبع آگاه دیگری عنوان می‌کند «هم ضارب و هم مضروب هر دو ساکن یک منطقه هستند». همین موضوع شاید وجود انگیزه شخصی را قوت بخشد.

سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان درباره آخرین خبرها از این ماجرا گفته است:کارآگاهان مجرب پلیس با پیگیری‌های مستمر و برنامه ریزی‌های انجام شده مناطق مختلفی را تحت نظارت وکنترل نامحسوس خود قرار دادند.

وی افزود: با توجه به وضعیت خاص این جانی، سرانجام در ساعت ۴:۲۵ بامداد امروز متهم توسط واحد عملیاتی یگان امداد شهرستان همدان در یکی از محلات حاشیه شهر همدان شناسایی شد که وی به محض مشاهده ماموران پلیس اقدام به تیر اندازی می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در درگیری مسلحانه ماموران پلیس با قاتل متواری که حدود ۲۰ دقیقه طول کشید سرانجام قاتل به هلاکت رسید و دو نفر از ماموران جان برکف پلیس استان نیز در این درگیری به صورت سطحی مجروح شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت به سزای اعمال خود رسید افزود:پلیس با افرادی که مخل نظم وامنیت هستند و می‌خواهند با رفتار خود امنیت شهروندان را خدشه دار کنند با تمام توان برخورد می‌کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۶۷
انتشار یافته: ۱۸
پس مدام نگویید شهید و ترور، چون همه مردم ایران برابر هستند. نگذارید احساس تفاوت کنند مردم. کشتن هر انسانی مذموم است.
گفتين كه قاتل كشته شد كه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برادرش دستگیر شد ؟
این همه توی سیل جان و مالشان رو از دست دادن در یک روز در شیراز کلی ادم مرد کسی ککش هم نگزید حالا یم روحانی رو کشتن ببین چه بساطی پیداده شده اونم معلوم نیست برای چی طرف اونو کشته چه چیزی بینشون بوده
از یارو می پرسند اصغر تویی ؟میگه آره ...بعد میگیرند میزنندش وبعد از کتک زدن میروند!!!!!یکی که اون رو میشناخته میگه مگر اسم تو حسن نیست؟میگه چرا !!!!!بهشون کلک زدم!!!!!!
افرين به پليس همدان. از پليس قهرمان همدان خواهش مي كنيم برود اسيدپاشان شش سال قبل اصفهان را هم پيدا كند اگر زحمتي نيست.اميدوارم پليس اصفهان كاري بكند.
یعنی اگر تو اینستاگرام خودشو معرفی نمی کرد هم 24 ساعته دستگیر می شد؟!!!!
دیگه بعضی اراذل و اوباش امنیت جامعه رو از بین دارن می برن خواهشمند است برخورد قاطع صورت پذیرد تا مردم از هر قشری امنیت رو حس کنند
ضارب هم محل با طلبه بوده و او را مي شناخته ولي قبل از شليك اسمش را مي پرسد ؟!!
پس انگیزه قتل چه بود ؟
از اسید پاش های اصفهان خبری نشد؟ نمیشه پلیسای همدان برن اونجا اون اسید پاش ها رو هم در عرض نیم ساعت پیدا کنند
علت این جنایت را کشف نمائید.
واقعا الان معلوم شد طلبه همداني كي بود؟؟!!!!!!!!!!!!!!
فقط محکومیت یا دستگیری فوری ضارب یا کشتنش راه حل نیست باید واکاوی شود که چرا چنین کاری شده اگر هدف او کور و فقط روحانیت و نظام بوده چرا طلبه را به اسم صدا میزند و بعد از اطمینان از این که خودش است به او شلیک میکند به نظر من هدف او شخصی بوده است و شاید بهانه ای داشته است
آخه نامرد، که نمیتونی بگی شهید....
وقتی اون داعشی ، به گفته خودتون شهید رو نمیشناخته ، چطور انگیزه شخصی ممکنه ؟
تازه طرف توی اینستا مطلبی گذاشته که نشون میده نیتش چی بوده و اصلا انگیزه شخصی نبوده. تازه هم محل هم که باشن چرا رفته محله دیگه برای جنایت؟ پس نامردی نکنین....
با سلام اینجای کار به پلیس باید ایراد گرفت که قاتل مدتی در اینستا گرام بصورت علنی با اسلحه خود نمایی می کرد و پلیس واکنشی به این جور آدمها نشان نمی دهد
با تمام نفرتی که از این مثلا انسان دارم معتقدم پلیس باید زنده دستگیرش میکرد. زخمی اش میکردن ... بعید میدونم که نتوانسته باشن زنده دستگیرش کنند! از گلوله های بیهوشی چیزی استفاده میکردن.
ما مالیات میدیم که با شایسته سالاری پلیس حرفه ای و مقتدر داشته باشیم. در این مواقع قاتل رو زنده دستگیر کنه تا بدونیم انگیزه قتل چی بوده . یه جمله و اظهار نظر از یه روحانی که فتوی هم محسوب نمیشه انگیزه قتل!
شخصا انتظار دارم دادستان محترم همدان به عنوان مدعی العموم وظیفه اش رو انجام بده و سعی کنه بفهمه چرا قاتل رو کشتن؟!
تهمت و دروغ را دشمن سفارش میدهد ، منافق میسازد ، عوام فریب آنرا شایع میکند و عامی آن را می پذیرد. شهید دکتر علی شریعتی
این شخصی که دوست قاتله میخواد از ناموس این مملکت دفاع کنه؟!!!
اونم با تکیه به شاهزاده !!!! آقا تو بیسوادی و هیچی حالیت نیست ما که زندگیمون با کتاب و تاریخ و تحقیق و مطالعه میگذره میدونیم شاه و شاهزاده شما چقدر وطن دوست و غیرتی بودن اونم رپی ناموس این مملکت !! دادش کتابخوون نیستی حداقل گوشاتو باز کن ، من دزد دست تو امثال تو و اون شاهزادت نمیدم ، جمعش کن اون طلبهٔ مؤمن و انسان سگش می ارزه به تو وامثال تو اون شاهزادت.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل