بازدید 3604
۱

برنامه استانداری برای کاهش کودکان خیابانی

کد خبر: ۸۹۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲ 27 April 2019

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت: یک چهارم از کودکان خیابانی تا سال ۱۴۰۰ باید کاهش پیدا کند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، فرزانه مروستی عصر جمعه در جمع خبرنگاران حاضر در استانداری تهران اظها داشت: با طرح ساماندهی کودکان کار که از سوی استاندار تهران مطرح شده، مربوط به ساماندهی کودکان خیابانی است و اساساً مسائل کودکان کار در وزارت کار پیگیری می‌شود و طبق قوانین، کار برای سنین زیر ۱۵ سال ممنوع است و قطعاً مسئولان وزارت کار نیز ساز و کارهایی برای جلوگیری از کار کودکان زیر ۱۵ سال دارند.

مروستی گفت: اگر خانواده‌ای تعهد داده که فرزندش در خیابان کار نکند و این موضوع برای سه بار تکرار شود، قطعاً از آن خانواده سلب حضانت خواهد شد و البته در این خصوص نیازمند کمک دستگاه قضائی هستیم.

وی بیان داشت: بر اساس برنامه باید سالانه ۵ درصد از کودکان خیابانی سامان‌دهی شوند و تا سال ۱۴۰۰ باید حداقل یک چهارم تعداد این کودکان کاهش پیدا کند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت: بر اساس اطلاعات بهزیستی در تهران در حدود ۳ هزار و ۷۰۰ کودک کار و خیابان شناسایی شده‌اند

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
3700 نفر ؟؟؟ فقط سر چهارراه فاطمی کارگر 30 تا بچه وسط ماشینها واسه شیشه پاک کردن می دوند ؟!!! حالا یک ضرب در تعداد چهارراه بکنید .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار