بازدید 7731
۷

دستور رئیس صداوسیما درباره اسپانسرها

کد خبر: ۸۹۴۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ 25 April 2019

رئیس سازمان صداوسیما دستور داد نسبت به حضور اسپانسرها در رسانه ملی تجدیدنظرشود.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، رهبر معظم انقلاب روز گذشته در دیدار با هزاران نفر از کارگران با تأکید بر اینکه نباید فرهنگ نشستن و انتظار ثروت بادآورده را در مردم ترویج کنیم، فرمودند: «باید فرهنگ کار، تولید و تلاش را ترویج دهیم و روحیه انتظار برای ثروت بادآورده را از بین ببریم و روش‌هایی شبیه بخت‌آزمایی را ترویج نکنیم که دستگاه‌های مختلف از جمله صداوسیما باید متوجه این معنا باشند.»

بنا بر این گزارش، در پی فرمایشات مقام معظم رهبری، رئیس سازمان صدا وسیما در دستوری به اداره کل بازرگانی سازمان صدا و سیما خواستار تجدید نظر در ظهور و بروز رسانه‌ای اسپانسرهایی شد که مانع ترویج فرهنگ کار و تلاش هستند.

در این دستور که خطاب به مهدوی مهر مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیماست، آمده است: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد فرهنگ کار به مناسبت روز کارگر، نسبت به بروز و ظهور رسانه ای اسپانسرهایی که مانع این فضیلت هستند تجدید نظر کنید .

در پی این دستور باید دید سطح تغیر حضور اسپانسرها در تلویزیون چقدر خواهد بود و رسانه ملی برای این موضوع چه چاره‌ای خواهد اندیشید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
یعنی اگر رهبر انقلاب به این موضوع اشاره نمیکردند حضرات با همون فرمون ادامه می‌دادند؟؟!!
رئیس؟ واقعا ایشون رئیسه؟
صدا و سیما چاره ای ندارد جز حضور اسپانسرها در برنامه ها و این اسپانسرها دستشون تو جیب همین کارگرها و کارمندهائی هست که با همین پیامکها درآمد باد آورده دارند و پول هنگفتی به جیب می زنند و خیلی وقت که این روش در صدا و سیما متداول شده و خشکاندن ریشه این روش پول در آوردن به نظر میاد سخت و مشکل باشه و کسی نتونه ریشه اینها را بخشکونه. از همین پیامکهائی که در برنامه های برنده باش، خندوانه، فوتبال برتر و..... هست چه پول و درآمدهای هنگفتی بدست میاد که اگر یک کارگر بخواهد نه میتونه از مبلغش که آنقدر زیاد صحبت کنه چه برسه درآمدش را در بیاره. خدا به خیر کنه با این روشهای درآمدی که در حال ترویجه و متأسفانه بسیاری از جوانان ما هم به این سمت و سوی کشیده شده اند
صدا سیما شده قمارخونه
یک فکر هم برای مافیای کلاس های کنکور بکنید که اکثر کانال ها را اشغال کرده اند.
یکی نیست به این رییس صدا و سیما بگه حتما اینو باید رهبر بگه ... زورت هم که به رییس شبکه 3 نمیرسه.پس چرا موندی؟
تعداد شبکه ها را کاهش و بودجه اش را صرف کیفیت برنامه ها کنید به همین راحتی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان