بازدید 7134

بنادر مسافربری بندرعباس و قشم تعطیل شد

کد خبر: ۸۹۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷ 24 April 2019

رئیس بنادر و دریانوردی قشم گفت: با توجه به وزش باد شدید و متلاطم شدن دریا تردد شناورهای مسافری در بندر شهید ذاکری به مقصد بندر شهید حقانی و بندرگاه هرمز، متوقف شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، علی اشتری بیان داشت: با توجه به وزش باد شدید و متلاطم شدن دریا در محدوده دریایی قشم، از ساعت ۲۰ امشب (سه شنبه، سوم اردیبهشت) تردد شناورهای مسافری در بندر شهید ذاکری به مقصد بندر شهید حقانی و بندرگاه هرمز، متوقف شده است.

اشتری با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر، بنادر لافت و پل در حال ارائه خدمات به هموطنان عزیز برای سفر در مسیر دریایی بین سرزمین اصلی و جزیره قشم با استفاده از شناورهای لندینگ کرافت هستند.

وی اظهار داشت: در این مسیر دریایی ۴۰ فروند شناور لندینگ کرافت با ظرفیت ترابری درجای ۱۶۰۰ دستگاه خودرو فعالیت دارند تا مسافران دریایی را در شرایط طوفانی از جزیره عجایب هفتگانه به سرزمین اصلی منتقل نموده و یا آنها را از سرزمین اصلی به جزیره قشم ترابری کنند.

اشتری ادامه داد: تا رسیدن به شرایط مناسب جوی برای بازگشایی مجدد بندر شهید ذاکری، پایش دریا نیز توسط شناور ناجی در محدوده دریایی بین قشم و بندرعباس، ادامه خواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار