بازدید 5322
۴

سفر غیرمنتظره مشاور امنیتی ترامپ به مسکو

کد خبر: ۸۹۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ 18 April 2019

رسانه‌های روس امروز پنج‌شنبه گزارش دادند، هیئتی از کاخ سفید به رهبری مشاور امنیتی رئیس جمهوری آمریکا در امور روسیه و اروپا به طور غیرمنتظره و اعلام نشده به مسکو سفر کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، فیونا هیل، مشاور امنیتی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در امور روسیه و اروپا در جریان این سفر با نمایندگان شورای امنیت و وزارت امور خارجه روسیه دیدار کرد.

روزنامه روسیه کمرسانت در گزارشی نوشت: این سفر نخستین سفر هیل به روسیه به عنوان مشاور ترامپ نبوده است. با این حال مقامات روسیه و آمریکا هیچ یک درباره این سفرها به صورت عمومی اطلاعات ارائه نکرده‌اند.

در همین حال شورای امنیت روسیه روز چهارشنبه گفت‌ که مقامات امنیتی روسیه و آمریکا رایزنی‌های سازنده‌ای در مسکو برگزار کرده‌اند.

براساس گزارش شورای امنیت روسیه این مذاکرات به همکاری امنیتی میان این دو کشور و مسائل مختلف بین‌المللی اختصاص داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
مطمئنا به دلیل تقسیم یمن مابین امارات و روسیه است و آمریکا خواهان سهمیه خود است وگرنه این معامله را بهم میزند و روسیه را تحریم های جدید خواهد کرد.
خواهید دید. روسیه کشوری است که سیاستش دوپهلو است و با هر سازی برای بدست آوردن اهدافش می رقصد و به هیچ کشور و یه مدتی وفا نمی کند. این را مکررا تاریخ نشان داده است
با سلام
لازم است مسئولین امنیتی ایران، ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی کشور در این رابطه هوشیار و آماده بوده و تحرکات این دو کشور را در منطقه رصد کنند. کشور ما بارها و بارها از خیانت دولت روسیه آسیب دیده است و آنها به راحتی به خاطر مسائل مالی حاضرند به شرکای خود خیانت کنند و یا باج سنگین بگیرند.
رسیدیم به کشور هفتم !
شک نکنید سر ایران دارن معامله میکنن، پازل های جنگ با ایران در حال تکمیل شدنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل