بازدید 3531

دستگیری سارق وسایل موسسه بهزیستی در همدان

کد خبر: ۸۹۲۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ 16 April 2019

رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: سارق وسایل یک موسسه توانبخشی بهزیستی در این شهر دستگیر و اموال مسروقه کشف شد.

به گزارش «تابناک»، سرهنگ رضا زارعی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پس از وقوع یک فقره سرقت از یک موسسه حمایتی معلولان بهزیستی در همدان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های مقدماتی مشخص شد تمامی کارکنان این موسسه از جمعیت معلولان بوده و سارق، اموال با ارزش را که توسط افراد نیکوکار تهیه و برای تحویل به مددجویان جمع آوری شده بود را سرقت کرده است.

رییس پلیس آگاهی استان همدان اضافه کرد: متهم آشنایی کامل با محل سرقت داشته به گونه ای که برای جلوگیری از شناسایی چهره، دوربین مدار بسته را نیز ربوده است.

سرهنگ زارعی گفت: با بررسی تصاویر دوربین های اطراف محل سرقت تصویر متهم که اموال مسروقه را پس از طی مسافتی به داخل خودرو سواری پراید سفید رنگ انتقال داده به دست آمد و نامبرده که از افراد ناشنوا و مددجوی همان موسسه بود شناسایی شد.

وی ادامه داد: با دریافت مجوز قضایی متهم دستگیر شد و پس از انتقال به پلیس آگاهی در حضور کارشناس بهزیستی به سرقت از موسسه یاد شده اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی استان همدان اظهار داشت: در بازرسی از منزل متهم سیم و کابل برق، پایه مهتابی، سرویس لوازم آشپزخانه اورانوس، اسپیکر، 10 جفت کفش، چند ثوب لباس مردانه، بخاری برقی و دیگر اقلام مسروقه کشف و تحویل مدیر موسسه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار