بازدید 4050

بررسی وضعیت پلدختر در کمیسیون امور داخلی

کد خبر: ۸۹۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳ 14 April 2019

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از ارائه گزارش نماینده مردم پلدختر در خصوص آخرین وضعیت این شهرستان سیل زده در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اصغر سلیمی با تشریح جلسه امروز (یک شنبه)کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بیان کرد: در جلسه امروز (یک شنبه)کمیسیون آقای کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس گزارشی از وضعیت شهرستان سیل زده پلدختر توابع آن به کمیسیون ارائه کرد.بر اساس این گزارش لازم است برای بیش از 10 روستا جانمایی جدید صورت گیرد و راه های ارتباطی 40 روستا نیز قطع شده و اکثر اهالی منازل مسکونی خود را از دست داده اند.

وی در ادامه اظهار کرد: تا کنون میزان خسارات سیل در پلدختر 5 هزار میلیارد تومان برآورد شده است، لذا نماینده پلدختر در مجلس درخواست برقراری ارتباط با روستاها، استمهال وام و رایگان کردن آب، برق و گاز را داشت.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: در ادامه نیز طرح استفساریه تبصره 4 ماده 80 قانون انتخابات شوراهای اسلامی در کمیسیون بررسی شد که مرتبط با شرایط خاص نوع خدمت شهردار بود و سوال شده بود آیا نیاز به طرح در هیأت تطبیق مصوبات قانون موضوع ماده 90 وجود دارد که پاسخ آن منفی بود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همچنین اصلاح موادی از قانون تخلفات اداری در دست کمیسیون اجتماعی بود که ماده 4 آن به کمیسیون امور داخلی به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع شد که قرار است هفته آتی در کارگروه مربوطه بررسی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار