بازدید 8886

تغيير استراتژي سايپا در افزايش توليد و تنوع محصولات

کد خبر: ۸۹۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ 14 April 2019

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از هدف‌گذاری در سال ۹۸ برای اجرای استراتژی توسعه محصول و اعمال تغییر در تيراژ، تنوع و ترکیب محصولات این مجموعه برای پاسخ‌گویی به خواسته‌ها و سلایق روز جامعه خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز، سیدجواد سلیمانی با بیان این‌که سایپا در دو بخش خودروهای اقتصادی و خودروهای مدرن توليد مشترك با شرکای خارجی، محصولات مورد نیاز بازار کشور را تأمین می‌کند، افزود: قصد داریم سبد محصولات خود را به منظور ارتقا کیفی با توليد خودروهایي در سطوح بالاتر توسعه دهيم.

وی ادامه داد: سایپا همواره به‌عنوان تولیدکننده اصلی محصولات ارزان‌قیمت و اقتصادی در ایران مطرح بوده که باتوجه به نیاز بازار کشور به خودروهای پیشرفته‌تر و برخوردار از امکانات بهتر و برای پاسخ‌گویی به خواسته‌ها و سلایق روز جامعه، سیاست تولید خودروهای رده متوسط و بالا در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.

سلیمانی افزود: پایه اصلی اجرای این سیاست، طراحی و ساخت خودروهای متنوع بر روی پلت‌فرم اختصاصی SP100 سایپا با برخورداری از امکانات روز است، برهمين اساس، طراحي و ساخت چند محصول جديد براي عرضه در سال‌هاي آينده با سرمايه‌گذاري و استفاده از ظرفيت‌هاي داخلي بر روی همین پلت‌فرم آغاز خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصريح كرد: در سال‌هاي گذشته خواسته‌ها و مطالبات عمومي جامعه از خودروسازان، دستخوش تحول شده و مشتريان به‌ دنبال استفاده از خودروهاي پيشرفته‌تر هستند؛ از اين رو، گروه خودروسازي سايپا تلاش خواهد كرد تا هم محصولاتي با سطوح كيفي و امكانات بالاتر توليد كند و هم نياز بازار در زمينه محصولات اقتصادي را با ساخت خودروهاي جديدتر و مجهزتر پاسخ دهد.

سليماني با اشاره به حضور گروه خودروسازي سايپا در بازارهاي صادراتي هم گفت: توسعه سبد محصول و توليد خودروهايي با ويژگي‌هاي مدنظر، توان رقابت سايپا را در بازارهاي خارجي افزايش داده و موجب كسب سهم بيشتر فروش و ارزآوري براي كشور نيز خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲۰
ساینا وانت، تیبا وانت، این ها با ایربگ و بدون آن، اینها با گیربکس اتوماتیک و بدون آن، ساینا با آینه های تیبا، تیبا با آینه های ساینا، همه ی اینها با آینه های پراید، ساینا و تیبای استیشن، ساینا و تیبای دو در، پراید دو در، پراید با سیستم تهویه اتوماتیک، پراید با سپر تیبا، ... بازم بگم از تنوع؟
محصولی که با یک تصادف در سرعت 60 کیلومتر کشته میده بدرد لای جرز هم نمی خوره.
احتمالا پراید 408 با زه جانبی و کنسول وسط و جاعینکی بر روی پلتفرم سایپا X500 تولید خواهد شد. از الان هیجان زده شدم.
چندتا مدل به دورتر پراید رو حتما تولید کنید.
یه تیبا خریدم سال پیش.اما کلا از سال پیش تا الان 6 هزارتا رفته.تازه شده 1 سالش .رفتم گارانتی برای اینکه کمکش روغن زده و ماشین کج شده.میگه شامل گارانتی نمیشه چون نیومدی بازدید دوره ای.من بی کارم هر روز برم سایپا بگم سلام. ما شدیم موش آزمایش گاهی تا با ما دیباگ کنن دستگاه های به درد نخورشون رو.
جون مادرتون همین هارو تولیدکنید دیگه چیز جدید نسازید. همین که زایدید رو بزرگ کنید بعد
گروه سایپا دست مافیا هست که با پایین کشیدن قیمت سهام تمام شرکتهی گروه قصد تصاحب انرا دارند وگرنه سهام سرمایه گزاری سایپا و همینطور سرمایه گزاری رنا که متعلق به سایپاست 4 سال قبل هر دو 330 تومن بودن حالا بعد از 4 سال که هم شاخص بورس دوبرابر شده و هم قیمت ارز و دیگر کالاها چند برابر شده چرا باید قیمت سهام خودرویی بخصوص سایپایی به یکچهارم یا یکپنجم قیمت 4 سال قبل یعنی در اسفند 94 برسد؟؟؟؟
اولین اتومبیلهای ایرانیها اکثرا رولز رویس بود
بعد شد خودروهای آلمانی بنز
بعد شد خودروهای آمریکایی (ارزونتر)
بعد شد خودروهای ژاپنی
بعد شد خودروهای کره ای
بعد شد خوروهای چینی
الان به دست آوردن خودروی 50 میلیونی پراید یه جورایی مثل سفر به کره ماه دست نیافتنی شده برای کسی که قبلا خودرو نداشته! (قیمتش معادل کل درآمد سه سال یه کارگر)
همین فرمون پیش بره دیگه دوچرخه هم واسه مردم یه آرزو میشه
"پایه اصلی اجرای این سیاست، طراحی و ساخت خودروهای متنوع بر روی پلت‌فرم اختصاصی SP100 سایپا با برخورداری از امکانات روز است"
این جمله نشانه عدم اشراف یک مدیرعامل به مجموعه زیر دستش و اصولا چیزی که تولید میکنه هست!!
آقای مدیرعامل! شما نمیتونی رو پلتفرم پراید اتوموبیلی مثل تویوتا یا محصولات به روز کیا رو تولید کنی! شما از ابتدا باید پلنفورم طراحی کنی! اگر اینطور بود که همه اتوموبیل ساز میشدن نه مثل شما مونتاژ کار!!
تو پراید ثبت نامی سال قبل رو تحویل بده خودروهای بروز و پیشرفته نخواستیم!
فعلا همانهایی را که زائیدی بزرگ کن ، توسعه سبد محصولات پیش کش شما !!!!
الان میان دوتا چراغ و یه سپر عوض میکنن میگن محصول جدید تولید کردیم، ملت بیاین با دو برابر قیمت قبل بخرین
انصافاً قیمت کارخونه پراید سی و پنج تومنه؟!!!
بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد!
پراید که چند سال پیش گفتید تولیدش متوقف میشه ! پراید هاچ بک(نسیم) که بود کره سدان(صبا) کردش ،شما سدان پراید را ناچ بک(141) کردید بعد استیشن (سفری)کردیدش ، موتور کاربراتوریشو انژکتوری کردید بعد وانت پراید (151)ساختید بعد چراغ های پراید را تغییر دادید به عنوان چند خودرو جدید(سایپا 131،132،111) به مردم قالب کردید بعد فکر کردید کاری نمیتونید دیگه باهاش بکنید یکم دراز ترش کردید و سر سیلندرشو تغییر دادید و با افتخار گفتید اولین خودرو کاملا ملی تولید سایپا است بنام مینیاتور (زیبای ایرانی)! سر اسمش به مشکل بر خوردید گفتید اسمش تیبا شده! دیدید خیلی ماشین زشتیه یک ماشین زشت تر از توش در اوردید بنام ساینا! تو این میان ماشینهای خرچنگ قوربا غه ای مثل سایپا کاروان رو شاسی زامیاد 24 هم ساختید . برادرجان خودروساز نیستید نیستید نیستید. با این ترتیب نمیشه خودرو ساخت . نمیشه وقتی درامد مردم پایینه و شما توان تولید ماشین خوب ندارید ماشین 3000 دلاری تولید کنید ولی ارابه مرگ باشه و حتی نتونید صادرش بکنید . اگر هم به کشوری مثل عراق صادر میشه باید کمکم منتظر کمبود قطعات پراید وقاچاق قطعات به عراق هم باشیم.
دوباره میخواید یه محصول بی پدر مادر چینی هم به سبد گلها تون اضافه کنید؟
تغییر سیاست سایپا دقیقا مثل تفاوت پراید صندوقدار با خودرو صبا و سایپا 131 و سایپا 132 هستش!
ببینیم سال آینده این موقع به جز این حرفهای زیبای همیشگی واقعا چه کاری عملا انجام داده اید.
خدا خیرتون بده انشالله همینجوری که با خبر های طنز دل مردم را شاد میکنید خدا دلتون را شاد کنه
احتمالا منظور پراید بدون زه و سپر است
برید از تراکتورسازی خودمون یاد بگیرید ، که با وجود تمام محدودیتهایی که برایش ایجاد شدپیشرفت کرد و میکند من به هموطنان آذری خودم افتخار میکنم . سایپای عزیز شما مثل بچه چاق و تپل میمونی که اول باید مشکلات خودتو حل کنی واقعا من از خدامه شرکتهایی مثل شما موفق باشید ولی بدبختی اینجاست شماها خودتون نمیخواید خوب باشید
این درد شماست.
آخه کی میاد این ماشینها رو از ما بخره....لطفا واقع بین باشیم...تا با کمک همه بتونیم مشکلات رو حل کنیم....مشکلات حل شدنیست ولی نه با دیدگاه مدیریتی سایپا و ایران خودرو
خودروهایی ثبت نامی مردم رو کی می خواین بدین ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان