بازدید 9012

قدردانی علم الهدی از دولت و استاندار خراسان رضوی

کد خبر: ۸۹۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ 13 April 2019

امام جمعه مشهد گفت: اینکه سیلی در شیراز می‌آید و مردم مهمانان را به منازل دعوت می‌کنند و سپس در اهواز همه مردم شهر برای ایجاد سیل بند مشارکت می‌کنند، این نمایشگاه این است که اگر روزی به مردم بگویند دشمن می‌خواهد وارد شهر شود، همه مردم با دشمن مقابله می‌کنند.

به گزارش «تابناک»، آیت الله سید احمد علم الهدی اظهار کرد: مردم در برابر سیل دشمن نیز همین گونه دفاع می‌کنند و مرد و مردانه می‌ایستند. از خراسان رضوی، نهاد مقدس آستان قدس در دو منطقه سیل زده با همه قدرت حضور دارد. طلاب حوزه علمیه مشهد چندین اتوبوس وارد لرستان شده‌اند تا خانه مردم را از گل و لای خارج کنند؛ موکب‌های اربعین حسینی در حال ارائه نان و غذا به مردم سیل زده هستند.

وی افزود: این گونه نیست که اگر در کشور حادثه‌ای رخ دهد بقیه بی تفاوت بنشینند و باید از مردم و دستگاه‌ها تشکر کرد. سپاه امام رضا(ع) و استاندار عملگرای محبوب ما نیز با همه امکانات وارد این عرصه شده‌اند و فعالیت دارند. از مسئولان دولتی نیز تشکر می‌کنیم. سیل دو تجربه داشت؛ یکی اینکه مسئولان دولتی و وزرا همه وارد عرصه شدند و به عنوان یک مجاهد در جریان سیل به مردم رسیدند و مسائل اولیه فنی که باید با امکانات دولتی حل شود را وارد عرصه شدند و وزرا جهادگرانه وارد میدان شدند.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: اگر در حل مشکلات معیشتی مردم همین طور وارد عرصه شوید و کار جهادی شوید و هر وزیری در مشکلات معیشتی خودش را مسئول بداند، همه تشکیلات در خدمت مردم خواهند بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر